FitnessBlogger program: Rozi - 1. hét

Eltelt az első hét! Mimivel kedden letudtam az első közös edzést, hiába csináltunk csak alapgyakorlatokat, hogy megnézzük a helyes kivitelezést, így is elég durva izomlázam lett másnapra.. ezért nem szabad egy hónapig henyélni :) Nagyon jól összeállított edzéstervet kaptam, így a második és harmadik edzést gond nélkül letudtam itthon. Igyekeztem olyan súlyokat választani, ami már nem esik a komfortzónámba, de még helyesen ki tudom vitelezni a gyakorlatokat. Eredmény ismét izomláz! :)

A heti két kardió edzésre még nem sikerült rávenni magam, de a 2. heti cél ezt is abszolválni :) Étkezést nekem kicsit fura megszokni, eddig kalóriaszámlálással sokkal kevesebbet ettem és a kalóriabázis is más tápanyagelosztást írt elő. Naponta küzdelem kitalálni, hogy mit főzzek másnapra és milyen adagokat csomagoljak, de sokkal jobban érzem magam a bőrömben. Hétvégén voltam grillezésen, oda is saját pácolt csirkemellet vittem és én készítettem a salikat :) Mondjuk meg kellett küzdenem a csirkéimért, mert fura módon mindenki arra csapott le elsőként :)

Összességében úgy érzem, hogy még kicsit bele kell rázódnom, de érzem a változást és pozitív szemlélettel várom a következő 11 hetet! :)