FitnessBlogger program: Kata - 3. hét

Ez a hét az volt, amikor nem az történt estére, amit reggel elterveztem. Szó szerint az edzésbe menekültem.

Élveztem, hogy "szenvedek", küzdök olyan súlyokkal, amikkel még így soha -szerdától, amikor végre oda jutottam, hogy vagy reggel edzek, vagy dugába dől a tervem.

Kaptam klassz egylábas guggolásokat a vontatókötelemhez, elkezdtem a súlyokat pakolgatni a deadlifthez 30 kiló volt a plafon...nem találtam több tárcsát, csak úgy mint az evezésnél....
Volt köredzés is, ami után az egész napom olyan lendületes volt, hogy olyan dolgokat is elintéztem, amiket napok óta a "nemszeretem" mappában tartottam :) Időmenedzselés és edzés-jó ötlet!

Szombaton aztán reggeltől a Spartatlon hőseinek szurkoltam on-line, hüppögve bőgtem Lublics Szilvi befutó képein, Lajkó Csabiért is aggódtam, mert problémái voltak, sajnos 177-nél feladni kényszerült. Edzőruhában ültem már a gép előtt, hogy Maténé Varjú Edit beérjen! "Természetesen" sírtam egyet és HŐS-ök gondolatával mentem edzeni....közben arra gondoltam, hogy Nekik hogy fájhatott, én meg itt nyavalygok!

Aztán jött a hír Mimiről is, hogy milyen sikeres versenynapon van túl- gondolatban fenékbe rugdaltam magam. A vasárnapi "szeánsz" napfelkeltében szintén így telt. Ne csüggedjetek, srácok, ha nehezebben megy... mindenki megküzdi a maga harcát!

Köszönöm a fantasztikus edzéseket!