FitnessBlogger program: Zsófi - 1. hét

Elkezdődött a FitnessBlogger programom, eltelt az első hét.

Az első edzésemen még csak ismerkedtem a gépekkel, mozdulatokkal, helyes testtartással, légzés technikával. Mimi mindent alaposan elmagyarázott és még csak kis súlyokkal, begyakorlásképpen csináltam a feladatokat. Mondanom sem kell így is megéreztem és az óra végére remegett a testem mint egy kocsonya.

Arra jöttem rá, amikor reggel fél 7kor kikászálódtam az ágyamból, hogy biztos vissza feküdtem volna, ha nem tudom, hogy Mimi ott vár a teremben. Milyen jó ez a személyi edzés :) tiszta új benne minden és pont az újdonság miatt nagyon lelkes vagyok, ami már rám fért mind testileg mind lelkileg is.

Múlt hét hétvégén már elkezdtem a "kardiós edzéseket", ami egyben szórakozás is volt. Gyönyörű napos szombatra ébredtünk, így a szüleimmel és az öcsémmel bicajozni indultunk Törökbálintról a Kopaszi-gáton át egészen a Parlamentig feltekertünk. Nagyon jó volt együtt lenni, rég volt ilyen és közben 64 kilómétert tekertünk. Vasárnap pedig a Törökbálinton levő tó mellett futottam. Szerintem olyan 6-7 kilométert. Nem akartam nagyon sokat, mert utoljára rendszeresen áprilisban jártam el futni. Inkább élveztem a mozgást, hogy végre rászántam magamat, a meleget, a szép tájat.

Pénteken megvolt az első, önálló súlyzós edzésem is. Direkt délelőtt mentem, mert azt már megfigyeltem, hogy akkor sokkal kevesebben vannak a teremben és nem akartam, hogy sokan lássák a bénázásomat. Kinyomtattam a Mimi által összeírt edzéstervet és azt hordoztam magammal. Összességében minden jól ment, örültem is magamban, hogy emlékszem, hogy hogyan kell csinálni a gyakorlatokat. Csak egy gépnél kellett megkérdeznem egy srácot, hogy segítsen beállítani a kilót.

És a legjobb az egészben, hogy izomlázam van már péntek reggel óta. A testem jelzi, hogy elindult a fejlődés. Nem bántam meg, hogy jelentkeztem, sőt nagyon élvezem, hogy valami újat csinálhatok.