FitnessBlogger program: Vivi - 3. hét

Eltelt 3 hét, iszonyat gyorsan telnek a napok, hetek.

A hét elején kicsit bicebóca voltam, a hétvégi lábedzés során belecsempésztem egy kis vádlit, mondhatni olyan „kis” vádlit, hogy alig bírtam harmadnap járni. Máskor jobban meggondolom, elég kellemetlen volt. Másrészt a hátamban vagy lapockám környékén iszonyat fájdalom, izomgörcs, görcs alakult ki, nem igazán vagyok ebben szakember, de senkinek se kívánom azt a fájdalmat. ☺ Gondolkoztam, hogy mitől alakulhatott ki, de valószínűleg elaludtam, meg tulajdonképpen az ágyamat is már ki kellene cserélni. A közös edzésen kicsit nyavalyogtam Miminek. Bár a felsőtestedzés kifejezetten jó hatással volt rá.. Lényeg a lényeg holnap este 6-ra megyek masszőrhöz és a jövőben próbálok kéthetente eljárni, mert van mit kidolgozni a hátamból, nyakamból.

Kicsit változtattunk a kajálásomon. Igazából csak annyit, hogy most már nemcsak írom, hanem számolom is (alkalmazás segítségével) mikor, mit eszek. Az alkalmazás plusz segítség. Mimivel egyeztettünk miként kellene csinálnom a dolgokat. Olyan étrendet kell folytatnom, mely megerősít és segít az izmosodásban, s majd később változtatunk ezen minimálisan. Mondanom se kell, nem megy elsőre minden, de bízom benne hogy ez a későbbiekben változni fog. Kicsit keszekusza még, ám kezdem még jobban érteni a dolgokat. Igyekszem továbbra is azt enni, mint eddig, viszont már egy meghatározott kereten belül. Az első napokon azt vettem észre, hogy jóval a napi szükségletem alatt táplálkozom. És itt feltettem magamban a kérdést: Lehet a kajával csesztem el eddig?! Most majd fény derül mindenre! ☺

A hétköznapi edzések elég jól mentek, mondhatni olyan annyira jól, hogy már azt vettem észre, hogy növelni kell a súlyokat, mert amit eddig használtam könnyűek voltak.☺Hétvégén haza kellett utaznom a családomhoz, otthoni munka-almaszedés-. Így a felsőtestedzést otthon saját testsúllyal kellett megoldanom. Írtam Miminek, hogy amiket írt az edzéstervembe mivel lehetne otthon helyettesíteni. Mutatott egy-két jó tippet, amit Nagyon köszönök neki, mert így akkor nem maradt ki egy edzésem se! Fogtam magam és a nappali közepén elvégeztem a gyakorlatokat este. Vicces volt, mert unokaöcsém (1 éves) is beszállt az edzésbe. Vagyis inkább bevállalta a súly szerepét, ráült a hátamra. Ha pedig ezt megunta, akkor hajtott (paskolt), hogy csináljam-csináljam azokat a gyakorlatokat. A kardio a héten elmaradt, vagyis jobban mondva erőm nem volt már. Ugyanis szombat-vasárnap almát szedtem, amit azt jelenti, hogy napi 4-5 órában hajoltam, emeltem, almával teli vödröket cipeltem, guggoltam és stb. Elég monoton és aerob volt és kicsit kardio is ;).