FitnessBlogger program 2: Eszter bemutatkozása

Eszter vagyok, 28 éves, 157 cm magas vagyok. Szeretek főzni, sütni és sportolni.

Úgy 4 évvel korábban 65 kg-ról lefogytam 57 kg-ra, sokat sportoltam és a diétát sem hanyagoltam, így mire az első diplomám a kezembe került (főiskolai), már nem ezzel kellett kezdenem. Az egyetem után és alatt – újabb két év – már nem mozogtam annyit, munkát kerestem, stresszes is voltam emiatt, elmaradt a sport. Egyre nehezebben tartottam a súlyomat, így amikor megállapodtam a munkahelyemen, ehhez is egy év kellett, február táján kezdtem el újra sportolni és diétázni, mert soknak éreztem a súlyomat, szerettem volna jobb kondíciót, több energiát.

Még iskolás koromban gerincferdüléssel diagnosztizáltak, jó pár tornakurzust végigjártam, nagyon megszerettem. Korábban szintén jártam pilates-re és body art-ra is, ezek is kedvencek lettek. Amikor egyedül újra sportolni kezdtem ezeknek az elemeiből építkeztem, később sajátsúlyos gyakorlatokat is tettem hozzá és hetente néhány alkalommal kocogtam.

Találtam a neten egy szimpatikus kalóriaszámlálós alkalmazást, ennek segítségével diétáztam, próbáltam utána olvasni mit hogyan célszerű. Az eredmény nem maradt el.

De akkor miért jelentkeztem? Azért jelentkeztem a programba, mert utóbbi időben már nem nagyon fejlődök, ahhoz hogy ez bekövetkezhessen, szakszerű segítségre van szükségem - nem érem be annyival, hogy lefogytam.
Türelmes és szorgalmas vagyok, mindent megteszek a fejlődésért. Szeretném elsajátítani az edzéshez szükséges gyakorlatokat és erősödni, valamint az étkezés terén is szükségem van útbaigazításra – ha már csinálom, csináljam jól. 
Célom: minden nap azt szeretném érezni, hogy kiugrom a bőrömből, olyan energikus és fitt vagyok, valamint rövidebb távú futó-gyaloglóversenyeken részt venni.