FitnessBlogger program: Kata - 2. hét

Ez a hét nem úgy kezdődött, ahogy terveztem, az erősítést csak szerdán tudtam megkezdeni, de addig sem ücsörögtem: -bringa, gyaloglás minden nap van. Nem is írom, mert olyan készség szinten megy és annyira magától érthetődik, hogy nem is edzés, hiszen a munkámmal jár.

Az igazi kikapcsolódás az edzés. Ezen a héten olyan gyakorlatok voltak, hogy magam is meglepődtem azon, hogy ez én vagyok-é. Ezer éve, amikor még se internet, se mobiltelefon nem volt (kis hazánkban) nyomtam én fej fölé súlyt... ülve, 45°-os háttámasszal. Most szabad súllyal rúddal és tárcsákkal, állva 18 kilót nyomkodtam a fejem fölött! Olyan boldog voltam!!!

Kaptam néhány crossfit - es gyakorlatot is - nagyon tetszett, csak első látásra hittem könnyűnek, de szabályosan elvégezve, sorozatban már igazán megterhelő volt.

Fogalmam sem volt róla, hogy képes vagyok a béjbivel (kettlebell) sok-sok-sok feladatot elvégezni köredzésen, vagy szérián belül.

Végre újra érzem a napfelkeltéket...kint edzeni nagyon klassz dolog.

A vasárnap hajnali, esős éjszaka utáni napfelkelténél töltött el a megelégedés, hogy visszajött az az érzés, mint a maratoni felkészülésemnél - élvezem az egészet! Az apró, vagy nekem azért nagy sikerélmények, no meg a kihívás, hogy sokadszorra is szabályosan csináljak meg egy gyakorlatot, hozták meg a jókedvet, ami viszont a futásnál nem volt... csak azután ha nyújtottam egy nagyot. Ez azért elgondolkodtatott.

Nagyon klassz hét volt ez edzés szempontjából! Köszönöm szépen, Mimi!