FitnessBlogger program: Zsófi - 3. hét


Harmadik hetem a súlyzókkal


Ezen a héten nagy változás történt az életemben: elkezdtem dolgozni. Ez életem első igazi munkahelye egy gyógyszertárban. Úgy érzem az életem teljesen megváltozott, kevesebb idő jut magamra, a mozgásra és az egészséges kajakészítésre. Érzem, hogy pár hét és megszokom, bele fogok rázódni. Ki fog alakulni a heti menetrendem, aminek mindenképpen része lesz a sport is, de most még nehéz. Ma vasárnap van, amikor írom ezeket a sorokat. És eléggé kifáradtnak érzem magamat. Csütörtök délután csakúgy vánszorogtam edzésre, 8 óra munka után. De amikor elkezdtük a bemelegítést éreztem, hogy kezd felébredni a testem és milyen jól esik neki a mozgás.
Amikor meg eljöttem a Savoya parkból, úgy éreztem sokkal könnyedebb vagyok és megint nyugtáztam magamban, hogy milyen jó, hogy előre lebeszélt időpontjaim vannak Mimivel, így biztosan elmegyek "gyúrni". :) És olyan büszke voltam magamra, mert szombaton is elmentem egyedül edzeni (és nem csak azért mert vásárolnom kellett és az auchan mindig olcsóbb :D ). Az meg csak egy tök jó plusz volt, hogy pangott a terem és könnyen odafértem mindenhez, ami a tervben volt.

De mi is történt ezen a héten velem az edzőteremben? Eljött a várva várt pillanat: a 10 kilós rúddal guggoltam :) de nem csak guggoltam, hanem más gyakorlatokat is csináltunk (amiknek már elfelejtettem a nevét). Sőt a csütörtöki edzésemen már 2x2,5 kilós súlyokat is pakoltunk a rúdra. 

Elmondhatatlan örömet okoz nekem, hogy fejlődik a testem és egyre többet bírok emelni vagy húzódzkodni. Ez egyfajta más boldogság, nem olyan, mint amikor sikerül egy vizsga vagy kapsz egy meglepit a párodtól. Ezt magadnak teremted, magamat, a testemet és egyben a kitartásomat is formálom. :)