Napi menü fotóalbum #2

Ismét kajanaplós bejegyzéssel jövök, az előzmények ITT vannak, olvassátok el a bevezetőt, az most is igaz. Annyi, hogy most nem 6, hanem 5, illetve a 2. héten 5 és fél edzésem volt. Ami újdonság még, hogy teszteltem, milyen, ha eszek valamit a kora reggeli edzés előtt. Igazából van, mikor kis kajával jobb - sok kajával sose jó - van mikor jobb, ha éhgyomorra megyek. Mindegyik verziónak vannak előnyei. [Ezen kívül vannak még dolgok, amikkel kísérletezek, Polar órával mérem mindig a pulzusom, ehhez kapcsolódik, ezt itt nem részletezem.]


Vicces megállapítás, hogy ha "ráállok" (nem szó szerint xD) vmi kajára, akkor mindig azt akarom enni, pl. a gesztenyelisztes palacsintát, vagy sütiket kikísérletezni, vagy mostanában újra szoktam tofut enni, ilyesmi. :)

Ebben a bejegyzésben most több komment van, megfigyeltem, milyen kajákra mikor hogy reagálok - nos, ezért hasznos a kajanapló. ;)

Mennyiségileg most is átlag 2100 kcal (tehát 1900 vmennyitől max. 2500-ig kb.) , kivéve a 2. hét vége, mert ott tuti biztos a 3000 felettiség. Szénhidrát közepes, fehérje sok, zsír közepes.


2014.08.18. - HÉTFŐ
  • Edzés előtti energizáló+BCAA / edzés utáni turmix
  • Reggeli: barackos-szilvás-cottage cheese-es-fehérjés tabkása
  • "Tízórai": uzsira sütöttem gesztenyelisztes palacsintákat, de elcsesztem, és megettem... Csináltam helyette újat, de már csak kisebb adagot.
  • Ebéd: pulykamell, Hugi csirkemell maradéka, hagyma, cukkini, padlizsán, koktélparadicsom, Gouda sajt
  • Uzsi1: sali mix tonhallal, dióolajjal
  • Uzsi2: gesztenyelisztes palacsinta sovány krémtúróval + 3 szilva
  • Vacsi: pulykamell, u.azok a zöldségek, mint ebédnél + 2 tojás


2014.08.19 - KEDD
Edzés "körüli" dolgok.
Reggeli: túrós-fehérjés-barackos zabkása
Ebéd: sali mix teljes kiőrlésű tésztával, pulykamellel, tökmagolajjal
Uzsi1: MásTészra zsömik, sajt, zöldségek
Uzsi2: gesztenyelisztes palacsinták avokádós csokis pufinggal és málnás túrókrémmel
Vacsi: giga nagy pulykamelles, tojásos sali görögjoghurtos-light majonézes öntettel. A fűszerezést jobban is megoldhattam volna, de legalább sok volt és laktató.

2014.08.20. - SZERDA

  • Szokásos turmixok.
  • Reggeli: 4 db gyümölcsös-réteges süti paleo verzióban
  • Tízórai: ebéd előtt kicsivel megettem a maradék 2 sütim.
  • Ebéd: sütőben jénaiban együtt készült csirkemell, brokkoli, cukkini, hagyma, padlizsán, patiszon, füstölt parasztsonka. A tejföl szerű cucc rajta: 0%-os görög joghurt light majonézzel és fűszerekkel keverve
  • Uzsi1: tonhalsaláta dióolajjal
  • Uzsi2: 1. almáspite szerű süti kísérletemből 5 db
  • Vacsi: ua., mint az ebéd

A sok brokkolitól durván felpuffadtam. :o


2014.08.21. - CSÜTÖRTÖK
Pihenőnap. Kb. egész nap a gép előtt dolgoztam... És semmivel nem ettem kevesebbet, mint edzésnapon, de nem is akartam, hadd regenerálódjak.
  • Reggeli: tegnap kitalált almás sütim 3 verzióban: a tegnapi "lightos", 2 db amiben van némi zsiradék, hogy jobb állsga legyen és 2 db paleo
  • Tízórai: 2-2 almás süti
  • Ebéd: csirkemell, cukkini, patiszon, hagyma, koktélparadicsom serpenyőben összesütve
  • Uzsi1: MásTészta zsömlék, cottage cheese, ubi
  • Uzsi2: Gesztenyelisztes palacsinták ízesített sovány túróval. (A 4. elszakadt és már a készítéskor megettem...)
  • Vacsi: csirkés-tojásos saláta (jégsali, káposzta, kis ecet, fűszerek)
Ma is puffadok. Most nem bírom a zöldségeket sajnos, mert a zöldséges kaják után érzem. De jó, hogy így naplózok, mert ebből ki lehet szűrni, hogy mitől van bajom.


2014.08.22. - PÉNTEK
  • Éhgyomorra edzés helyett most ettem egy picit kora reggel, ½ órával előtte: pufirizs + kis saját gyártású mogyivaj. A turmixok maradtak. Bevált a kaja, nem akartam behányni tőle, pedig 2 olyan WOD volt, amitől lehetne... és mindegyikben javítottam a korábbi időmön.
  • Reggeli: 2 féle almás sütim
  • Ebéd: jégsali, tojás, tökmagolaj + gesztenyelisztes palacsinták kakaós túróval
  • Nagy uzsi (ez már otthon by Anya): mexikói zöldséges pulykamell + 1 szelet csirkemell maradék, ½ csomag salimix
  • Kis uzsi: ½ doboz túró, 1 barack + fahéj
  • Vacsi: ami az 1. uzsi, de csirke nélkül

2014.08.23. - SZOMBAT
  • Reggeli: otthoni szokásos: PurPur kenyér, cottage cheese, paprika
  • Tízórai: 1 körte, ami kilóg a képből, pufirizs, alma, törökmogyi
  • Ebéd: 1 egész sült pisztráng, salimix
  • Edzés után: turmix + pufirizs
  • Uzsi: 1 doboz sovány krémes túró egy körtével + fahéjjal és holland kakaóval rétegezve
  • Vacsi: ami az ebéd

2014.08.24. - VASÁRNAP
  • Reggeli: mint tegnap
  • Tízórai: az is, csak piros az alma és kevesebb a mogyi
  • Ebéd: Anya féle zöldségleves + csirkemell, káposztás-paprikás sali, kis fűszetes-petrezselymes krumpli
  • Uzsi: ugyan ez, de krumpli már nem volt
  • Vacsi: 1 cottage cheese, görög joghurt, vaníliás fehérje összekutyulva, fahéj + 2 pufirizs
Ez is pihinap volt. Csak nyújtottam meg rehab gyakorlatokat csináltam.


2014.08.25 - HÉTFŐ
  • Edzés előtt ½ órával, kora reggel megint ettem: 2 pufirizs + saját gyártmányú török és földimogyi vaj + kis fehérjéből krém, mellé megittam az edzés előtti kiegészítőimet. Edzés után meg a turmixot.
  • Reggeli: zabkása 1 nagy körtével, cottage cheese-zel - finom, laktató, de már megint rá kellett jönnöm, hogy a zab-tejtermék-gyümölcs triótól néha felpuffadok (ha sütiben vannak, akkor nem)
  • Ebéd: egybe sült cukkini, brokkoli, zöldbab, pulykamell, füstölt sonka ízesítésnek, rajta az öntet: 0%-os görög joghurt (a zsíros sokkal jobb, ezt Ausztriában találtam, gondoltam kipróbálom, de nem nyert, itthon meg úgysincs) light majonézzel és fűszerekkel
  • Uzsi1: 2 majdnempaleo körtés "boci muffin" + 2 paleo szilváspite
  • Uzsi2: 1 egész zacskó salimix 1 egész doboz zöldfűszeres cottage cheese-zel
  • Vacsi: ami az ebéd, de a cukkinit kiszedtem, mert sajna keserű lett.. néha ez történik a saját terméssel, ahogy az ubi esetében is. Főzés előtt meg nem kóstoltam meg... :S

2014.08.26. - KEDD
  • Edzés előtti energizáló + utáni turmix. Ismét éhgyomorra, nem éreztem úgy, hogy most ennem kéne...
  • Reggeli: 3 körtés, 2 szilvás sütim (a tegnap készültek, jó laktatóak lettek és finomak :)))
  • Ebéd: pulykamell, gomba, cukkini, paradicsom serpenyőben összesütve
  • Uzsi1: 1-1 olyan sütike, mint reggel + 1-1 másik, amiket ma kísérleteztem ki -- ez után kb. 1,5 órával volt egy edzésem: guggoltam, ez nem volt hosszú, bemelegítéssel együtt 0,5 óra, de aztán még vagy 1,5 órán át elvoltam rehab gyakorlatokkal és nyújtással. Közben ittam egy G-Bombot, azaz glutamint. Most próbáltam először, jó volt. Utána nem turmixoztam, hanem szilárd kaját ettem --
  • Uzsi2: sali jégsalátából, káposztából, paprikából dióolajjal és egy doboz tonhallal + pufibúza, amiből végül 2-t ettem meg
  • Vacsi: ami az ebéd + 2 sütim

2014.08.27. - SZERDA
  • Edzés előtt 1/2 órával megint ettem, de nem kellett volna, vagy csak fele ennyit. 2 pufirizs, mogyivaj kb. ½ adagnyi fehérjével kikeverve. + az energizáló, edzés után meg a shake.
  • Reggeli: szilvás paleo pite, almás süti (ezekkel kísérletezek) + 2 szilvás-barackos
  • Ebéd: na itt nagyon ehetnékem volt, ½ 12-kor megettem... csirkemell + sali: jégsaláta, káposzta, paprika (öntet: ecet, só, bors, steviás eritrit)
  • Uzsi1: még mindig ehetnékem volt, 4 süti a különféle kísérleteim közül
  • Uzsi2: most is már nagyon enni akartam: olyan sali, mint délben tofuval és tojásokkal a csirke helyett - na, ettől nagyon tele kettem, végre!
  • Vacsi: mint az ebéd és most ezzel is tele lettem :)

2014.08.28. - CSÜTÖRTÖK

  • Edzés előtti és utáni lötyik. Most nem ettem előtte, nem is hiányzott.
  • Reggeli: 5 db sütim a minden féle gyümölcsös paleo és nem paleo kísérletezgetéseim közül.
  • Ebéd: csirkemell, krumpli, hagyma, cukkini, koktélpsradicsom serpenyőben sütve
  • Uzsi1: 2 féle pitémből 2-2 db
  • Uzsi2: tofus sali káposztából és paprikából, amure tettem ecetes-sós-édesítős és görögjoghurtos-majonéz lightos-parmezános, borsos dzsuvát is + őrölt köményt. Amúgy jó lett :D
  • Vacsi: ua., mint az ebéd


2014.08.29. - PÉNTEK

  • Edzés előtt megettem 1 Giant Bart. Azt gondoltam, majd elfelezem és a másik felét utána eszem, aztán mégis megettem mind. :P Így pénteken már kell az energia. ;)
  • Reggeli, vagy inkább tízórai: 2+2 sütim
  • Ebéd: sali csirkével, tökmagolajjal
  • Uzsi1: sütiim, ebből 3 túrós-zselés, 1 szilvás, 1 meg zabsüti
  • Uzsi2: tofus-tojásos sali
  • Vacsi: pufirizs, paprika maradvány, saját gyártmányú túrós májkrém + 1 sütim


2014.08.30. - SZOMBAT

  • Reggeli: süti maradékaim a paleótól a csak fehérjét tartalmazón át a gyümölcsösökig minden
  • Tízóraik: paleo zsemle, ami igen jó lett + a tegnapi májkrémem másik fele + papeika / később a többi sütimaradékom
  • Ebéd: sali jégsalátából, káposztából, paprikából csirkemelkel és fokhagymás ecettel
  • Uzsi és vacsi: Metálozott Testek sütiparty, brutálisan sok finom és egészséges süti, otthon meg amit elhoztam, ha már úgysem maradtak teljesen épen a dobozban, megettem őket :) Mit ne mondjak jól tele lettem a délután és este folyamán, de finom volt minden, várom a recepteket, mert be fognak kerülni a menübe :D

Edzés ügyileg pihinap.


2014.08.31. - VASÁRNAP
Folytattam a sütizabálást, mondjuk úgy, ma tömegeltem xD. Nem bírnék ennyit enni minden nap, sőt, meghalnék, ha ennyit kéne, meg már hiányzik a hús. ;) Vettem új szilikon formákat, aztán tesztelni kellett, másik sütit meg recepthez fotózni, ezért ez a sokféleség. 
  • Reggeli: maradékbecsinált xD, vagyis görög joghurt maradék, sovány túró, fehérje, kakaópor, pici zab és körte
  • Tízórai: paleo körtés "boci süti" (recept lesz hamarosan) + zselés túrós süti nagyon light verzió
  • Ebéd: csirkés-tökmagolajos sali, pufirizs
  • Uzsik: a light sütik, később kísérleteztem egy zabos-almás-túrós pitével, ami nem lett rossz, de nem is az igazi és 2 részben megettem az egészet...
  • Vacsi: újabb pitét kísétleteztem ki, ennek a tésztája tökéletes lett, ezt meg fogom osztani. Ebből ettem + 1 bocisütit és k.o. fullon vagyok.
Ez is pihinap, illetve egy kis kézállás gyakorlás volt, de azt nem nevezem edzésnek.

Ez volna tehát az elmúlt 2 hét. Ígértem, hogy írok majd az étrend "hatásáról": teljesítményben mondhatjuk, hogy javultam, pl. jobb lett a 7 perc burpee-m, mint azelőtt, mertem újra guggolni a bokasérülésem óta 30 kg-nál többel, sőt 60-nal is és boldog voltam, hogy nem gyengültem el. :) Ezek kb. a mérhető eredmények. Picit talán szálkásodtam, a testsúlyom változásáról nem tudok. Kb. ennyi, folytatom a fotózós-naplózós projektet, mert ezzel még vannak terveim és ötleteim nem csak magam számára. ;)