FitnessBlogger program: Vivi - 4. hét

Ezen a héten fantasztikus eredményeket tudhatok magamévá. Nem elég, hogy napközben fittebb vagyok, de még az edzésekben is jelentős változást vettem észre.

Kezdjük az elejéről. Na már most nálam az, hogy fittebbnek érzem magam reggelente, az elég nagy szó. Imádok aludni, képes vagyok egy napot végig aludni ha úgy van. Eddig szinte minden korán kelést egy rémálomnak éltem meg, tudjátok a szokásos lecsapom az ébresztőt, még 5 perc, aztán még 5 perc.. Ha pedig 40 perc múlva sikerül kikelni az ágyból, akkor azután  egész nap mint egy zombi. Pedig igyekszem mindig időben lefeküdni, kialudni magam. Most a héten észrevettem, hogy valahogy ez a „zombiság” eltűnt, sokkal fittebbnek, aktívabbnak érzem magam reggeltől- estig. Ugyan még az ágyból kimászással gondok vannak, főleg ilyen hűvös éjszakáknál az ember reggelente szívesebben maradna még a pihe-puha meleg ágyában, de sajnos a kötelesség nagy Úr. Ám ahogy elindulok munkába, érzem, hogy a zombi effektus már a múlt, pihentnek érzem magam, nincs ásítozás, nincs csík szem, nincs csukott szem, nincs elbóbiskolás a trolin. Juhúú! J


Az edzésekben is jelentős változást vettem észre. A húzódzkodásnál konkrétan olyan súlyt kellett állítanom, amit még életembe nem használtam. Eddig mindig 44 kg segített a felhúzásnál, most már 33 kg-nál járok. Amikor ez tudatosult bennem fülig ért a szám és majdnem táncra perdültem a konditeremben. :) Mimi mutatott újabb gyakorlatokat, többek között az előlguggolást, amit már be is épített a következő edzéstervembe. Elsőre nem volt könnyű, de a végére már belejöttem.

Az étrenddel küzdök, bár azt veszem észre, hogy egyre többször klappolnak az értékek és a kalóriák. Mindig a zsír és fehérje bevitelemmel vannak gondok, ugyebár a szénhidrátot a legkönnyebb és leggyorsabb bevinni a szervezetbe. A zsírokat főleg magvakból próbálom pótolni, persze normális mennyiségekben. Sajnos hétköznap munkahelyre rendelem az ebédet. Sikerült egy olyan kajaszállító céget találnom, ahol írjak a tápanyagértékeket és javarészt csupa csupa egészségesés finom ebédeket készítenek jó áron. :)

A kardió edzést megint kiváltottam egy egész napos gyaloglással. Nyilván nem a legjobb L, de mozgás, és aerob, úgyhogy pusztultak a zsírpárnák.


 Nagy izgalommal várom a jövő hetet! :)