FitnessBlogger program: Enikő bemutatkozása


Sziasztok!

Enikő vagyok, 17 éves, 164 cm és 49kg! Körülbelül fél éve lettem az edzés szerelmese, mikor is megelégeltem, hogy mindenki -főleg a lustább emberek - úgy gondolja, hogy milyen könnyű nekem, amiért sovány vagyok (ebből a soványságból persze én semmit se veszek észre, lehet van egy kis önkép zavarom :$), de nem az, sovány embernek hízni és izmot építeni pont olyan mint túlsúlyos embernek lefogyni. NEM EGYSZERŰ!

Az étkezésemet is próbáltam már helyre tenni, de némi bizonytalanság mindig maradt bennem, az edzésekkel szintúgy, nekem nem jött be ez a netről nézem mit egyek, mit ne.

Most nyáron, pedig belementem egy fogadásba, ami arról szól, hogy mennyit sikerül izmosodnom/formálodnom egy év alatt. Úgy gondoltam ez egy kis segítséggel könnyebben menne, illetve kell az a bizonyos plusz löket is, ezért fordultam Mimihez, pont jókor jött ez a Fitness Blogger Program.

De az egész amiért elkezdtem fél éve az edzést az az, hogy nem vékony , hanem izmos és formás szeretnék lenni, szép kerek, feszes fenékkel! Ez a nagy álmom! És megteszek érte bármit, tartson akármeddig is!! :) Nem adom fel soha, ha eddig voltak is nehézségeim pl. az étkezésekkel kapcsolatban, akkor is mindig tudtam, hogy ennél csak jobb lehet, és most eljött az én időm!