Új év - új élet(mód): Réka - 3. hét

Rékánál kicsit máshogy alakulnak a dolgok ezekben a hetekben, de ez nem jelent akadályt a programban. Úgy volt, hogy a mostani hét ki fog neki maradni edzés-ügyileg, ezért a hétvégén nem küldtem neki edzéstervet, csak annyi volt a feladat, hogy az étkezése végig "tiszta" legyen. Az edzés aztán mégsem maradt ki (majd a jövő héten fog), de Réka megoldotta: csinálja a múlt heti terveket, de már a fejlődésnek köszönhetően nagyobb súlyokkal. :)

Réka a programban való előrehaladásról:

"Eddig kg-ba nem nagyon ment le sok, de látni már látok egy-két dolgot, illetve egy páran már jelezték, hogy azért látszik egy kicsit az arcomon is, hogy fogytam, a derekamon, hasam, lábam. Illetve a vállamon látom, hogy nem lefele konyul :D azaz most már kezd formálódni."

És a beszámoló a 3. hétről:

"Egész jól ment az edzés, most már jól bírom az emelkedőn való sétát, illetve az intervallumos séta se volt már megterhelő annyira.
A súlyzós edzéseknél észrevettem, hogy egy pár gyakorlatnál emelni tudtam a súlyt, mert amivel kezdtem az már túl könnyű volt :P Nagy öröm volt :)

A kajáról meg: szépen tartottam a hetet, nem is nagyon bűnöztem. Annyira nem részletezem, mert kb. ugyanazok voltak.

  • Reggeli: fehérje müzlivel, vagy egy kornspitz kifli csirkemellsonkával-jégsalival-tejeskávé, vagy abonett körözöttel (zsírszegény túróból) - ezeket váltogattam
  • Tízóraira: gyümölcsök, vagy zsírszegény túró - valami gyümivel, vagy olajos magok
  • Ebédre: csirkemell volt ( 15 dkg ) saláta ( 15-20dkg ), köretnek rizs, köles, hajdina...mikor mi és ez 40-50 g szokott lenni
  • Uzsira: alma volt általában, vagy valamilyen olajos mag
  • Vacsira: 10 dkg hús,vagy hal 15 dkg salátával"