Lívia

Lívia 2013 augusztusában keresett meg azzal a céllal, hogy segítsek neki a súlyzós edzésben, a megfelelő edzésterv összeállításában. Célunk a fogyás és mellette az állóképesség fejlesztés volt, s mindez úgy, hogy Lívia már az első találkozásunkkor sem bizonyult kezdőnek, hiszen korábban is sportolt és különösebb súlyfelesleggel sem rendelkezett. Kitartó munkával azonban haladó sportolóként is nagyon szép eredményeket sikerült elérnünk: a súlyzós edzésekben hétről-hétre, hónapról-hónapra tanultuk az új gyakorlatokat és Lívia nagyon ügyesen elsajátította őket, látványosan erősödött. Mostanra eljutottunk arra a szintre, hogy magának állítja össze az edzésterveket, hozzám pedig kiegészítésképp GFlex és Sparrowbag személyi edzésekre jár. Az állóképesség fejlesztésére is megtalálta a neki való mozgásformát a spinracingben.

A rendszeres edzésnek és a megfelelő étrendnek köszönhetően Lívia egyre jobb formában van és nemrég kaptam tőle egy nagyon szép levelet, aminek nagyon-nagyon örültem. :)) Íme:



"Kedves Mimi!

Már korábban is szerettem volna Neked köszönetet mondani, hát most eljött az idő:)

Magamon is látom és a környezetem visszajelzéséből is tapasztalom, hogy sokat változott a külsőm. Elsődlegesen a kilók tekintetében mert azért csak-csak kevesebbet mutat a mérleg mint az előző hónapokban. És jó érzés tölt el mikor felveszek egy régebbi farmert ami 2 hónapja még szűk volt, most pedig lötyög:) Tudom, hogy elsősorban nem a kilók számítanak, és nekem sem ez a legfontosabb. Az edzéseknél mikor figyelek a helyes testtartásra és a tükörben nézem magam, már én is észreveszem a változásokat, ami persze nyugalmi állapotban (edzésen kívül) is látható.

Nagyon sok mindent tanultam Tőled és bízom benne, hogy mindent megfelelően tudok használni a fejlődésemet illetően. Szeretnék még néhány kiló (zsírtól) megszabadulni (főleg a comb és a kar részein) és szálkásabb lenni, plöttyedt testrészt nem akarok látni...

(...)

Szombaton nem voltam valami jó állapotban (agyilag) és nem akartam edzeni menni. De aztán összeszedtem magam, és mentem, mert tudtam, hogy a hétfő is kimarad és az már túl sok lett volna. Azt nem mondom, hogy teljes gőzerővel dolgoztam, de próbáltam beleadni mindent a súlyzósba és a spinningbe is.

Szóval most nagyon jól érzem magam a bőrömben, úgy érzem így megtaláltam a számomra megfelelő és szerethető dolgokat, Általad!

Bízom benne, hogy kitartó leszek és mindig csinálni fogom ami szükséges az egészség és a normális testforma megtartásához.

Holnap biztosan összefutunk, addig is minden jót kívánok, köszönök szépen mindent és nagyon örülök, hogy megismertelek!!!

Hétfőn pedig a Gflexnél találkozunk!

üdv. Lívia"