Új év - új élet(mód): Réka bemutatkozása

"Mandrilla Réka vagyok, 22 éves, 168cm és 73-74kg. Jelentkezni szeretnék az újévi programra, viszont mivel nem a közelben lakom ( Hajdú-Bihar megye ) így remélem én leszek az az egy személy, akit a távolból irányítasz. :)  Biztosíthatlak arról, hogy rendelkezem edzéstudással amire szükség van, ugyanis 2-3 éve mozgolódom az edzőtermi világban vagy miben :) :)

Az én történetem úgy kezdődik, hogy 2-3 éve látogatom a fitness termeket, eddig sikeresen. Imádok ( mindig is imádtam ) mozogni. Fitness wellness asszisztensként végeztem és azóta a fitness termek szerelmese lettem. Azóta rendszeresen jártam edzeni, illetve májusban indultam fitness modell versenyen is ahol nagyon szép eredményt értem el.


Na és onnantól kezdve történt velem valami. Május óta 10 kg-ot híztam. Jött egy két csalódás, stressz, munka... és nem tudtam hogyan kezelni, így elhagytam magam és a kilók meg szépen csúsztak fel!!! Csak ettem ettem és ettem, semmi mozgás. Odáig fajultam, ahova még SOHA kihíztam a ruháimat, nem bírok magamra nézni, nem viccelek, de hányingerem van és szégyellem, ha magamra nézek. Bele-bele kezdtem a mozgásba meg a diétába de kb. tartott 1-2 hétig, de abba is maradt, mert nem találtam motivációt. Bár elég nagy motiváció lenne az, ha magamra néznék. :S :) Így mikor láttam a " hirdetésed " vacilláltam rajta, hogy jelentkezzek-e vagy sem. Végül megtettem és remélem, hogy tudsz nekem segíteni, motiválni, hogy elérjem a régi alakom, sőt... még annál is jobbat! Szükségem van egy olyan személyre, aki biztat, ott van velem (ha még a távolban is) és hisz bennem, hogy meg fogom tudni csinálni, bármilyen nehéz is lesz, de bátorít, hogy menni fog.


10 kg szeretnék leadni, a te segítségeddel! Hogy újra magabiztosnak, csinos, szexi nőnek érezhessem magam, stb... és nem utolsó sorban ismét beleférhessek a régi ruháimba :)  Én azt tudom neked ígérni, hogy követlek mindenben, amit mondasz, jó tanítványod leszek, ha rám esik a választásod. :)"