Új év - új élet(mód): Réka - 1. hét

Réka a program azon résztvevője, akit közös edzések nélkül, távolról irányítok edzéstervekkel, étkezési tanácsokkal. Edzőteremben dolgozik, mindent tud a gyakorlatokról, de szüksége van a motivációra, hiszen az utóbbi időben sokat kihagyott és az étkezésre sem figyelt oda. Így első körben heti 3 teljes testes átmozgató edzést végez és emellett félórás, közepes intenzitású kardió edzései vannak az állóképesség visszaszerzése, javítása érdekében.

Íme, Réka beszámolója az első hétről:

"A hetemről... Hááát... őszintén megmondva nem is tudom, hogy könnyebbre vagy nehezebbre számítottam. Mármint itt arra értem, hogy én rosszabb teljesítményt vagy jobbat vártam magamtól. Bevallom nagyon nehéz volt ez a hetem. Szerintem van már egy jó féléve, hogy én nem edzettem végig egy hetet keményen, csak hébe-hóba. Kőkemény volt, semmi erő-állóképességem. A súlyokat főleg lábazásnál nagyon nehezen bírtam, a fél óra kardióról nem is beszélve, azt hittem, hogy leszédülök a futópadról, annyira lehetetlennek tűnt, hogy én végig sétálljam azt. Folyt rólam a víz, ilyen se volt még az én "történelmemben". De jelentem túléltem és meglepődve kevés izomlázzal, rosszabbra számítottam. Bár a pénteki tricepszezést még mindig érzem ( vasárnap is :) ). Jó kis edzésterv volt, nagyon tetszett, változatos volt. Pont jó :P Várom a következő hetet :P

A kajálással kapcsolatban, egy kicsit nehéz nélkülözni a finomabbnál finomabb péksütiket, csokikat, a jó kis pizzát... és társaikat :D de valamit valamiért :P :) De azért próbáltam odafigyelni rá :)"