Új év - új élet(mód): Andi bemutatkozása

Sziasztok!

Andi vagyok, jelenleg egyetemi hallgató.

A mozgás egészen kicsi koromtól része az életemnek. Gyerek koromban többek közt úsztam, ritmikus gimnasztikáztam, kézilabdáztam, fociztam és lovagoltam. 
Ahogy azt másoknál is gyakran látom, az egyetemre kerülés esetemben is felborította a megszokott „rutin” napirendet, és a sport háttérbe szorult, az egészségtelen gyorskaják és péksütik viszont egyre többször kerültek terítékre.
2012 tavaszán az elpuhulás és a felismerés, hogy 1-2 km-t sem tudok jólesően lekocogni, sarkalt arra, hogy változtassak az életmódomon. Elkezdtem kocogni/futni, aerobic és spinning órákra járni, valamint egy jónak tűnő étrendet követni. Sajnos nem volt elég tapasztalatom e téren, és habár az eredmény jó pár kiló mínusz és állóképesség növekedés volt, rá kellett jönnöm, hogy szimplán a zsírvesztéstől nem fogom elérni azt az alakot, melyet szeretnék.

Az utóbbi félévben nagyrészt Mimi Fitness blogja és Angelocska oldala segítségével próbálok nagyobb hangsúlyt fektetni az erősítésre és elkezdtem a fegyencedzés gyakorlatait, valamint jógázni.
Jelenleg heti 2-3 (hobbi) röplabdaedzés mellett hétvégenként járok kondizni illetve otthon igyekszem legalább minden másnap 40-60 perc erősítő-jellegű edzést végezni. Ez főleg a fegyencedzés gyakorlataiból 1-5 kg-s kézi és bokasúlyokkal végzett „klasszikus”alakformáló gyakorlatokból áll.
Azonban, mint szerintem sok lánynál, problémát jelent számomra konditermi edzés, különösen a nagyobb súlyoktól való félelem. Talán ennek köszönhető, hogy a kezdeti fejlődésem úgy tűnik abba maradt.
A Mimi által meghirdetett Új év- új életmód programra elsősorban azért jelentkeztem, hogy személyi edző irányítása mellett tanulhassam meg a hatékony erősítő gyakorlatokat és helyes kivitelezésüket, valamint az ezt támogató, megfelelő diéta összeállítását.

Ez úton is Mindenkinek rengeteg kitartást és eredményes edzéseket kívánok!