Új év - új élet(mód): Anita - 1. hét

"Sziasztok, íme az első heti beszámolóm :)
Négy súlyzós edzésem van egy héten, így Mimi úgy osztotta be nekem az edzéstervet, hogy 4 külön edzésnapon más-más gyakorlatok szerepelnek 2-2 alsó-felsőtest napokon.
Hétfőn kezdtük a programot Mimivel, és az első személyi edzéssel. Alsótest gyakorlatokat vettünk sorba, láb-popsi, illetve a többi napokból azokat a gyakorlatokat is megnéztük, amik nem voltak teljesen világosak. Mimi mindent megmutatott nekem, koordinálta a mozdulataimat, szuper volt. Az edzés végére úgy éreztem, másnap biztosan szabadesésben fogok leülni :) Az izomláz természetesen nem maradt el, de azért hála a korábbi edzéseknek, azért le tudtam ülni normálisan, hurrá :D

Kedden már egyedül edzettem, a felsőtestes gyakorlatokat vettem végig rövid bemelegítés és gimnasztika után. A 8 gyakorlat közül a legnehezebb nekem a húzódzkodás volt, de azt hiszem ez nem véletlen. A többi gyakorlat szerintem elég jól ment, bár a végén a plank-el megszenvedtem, és végső soron kellemesen elfáradtam!

Szerdán pihenő napot tartottam, hogy csütörtökön teljes erőbedobással vághassak bele a láb-napba. Ezek a gyakorlatok a korábbi edzéseimből ismerősek voltak, csak most a hétfői edzésből kiindulva nagyobb súlyokkal dolgoztam. Vádlira korábban sosem edzettem, így a csütörtöki vádligyakorlat, és a pénteki egész napos magassarkúban rohangálás után, péntek estére olyan izomlázam lett a vádliban, hogy alig tudtam kettőt lépni :D

Péntekre maradt még egy felsőtest napom. Kicsit elcsúsztam időben, úgyhogy nagyon össze kellett kapnom magam, hogy minden gyakorlat minden ismétlése rendben beleférjen. Végül rendben összehoztam mindent, és másnap alig bírtam megemelni a karjaimat :)

Mindeközben az étkezésekre is ügyeltem, kompromisszumos paleo étrendet követek, a héten Mimi tanácsai alapján magamnak állítottam össze az étkezéseket. Minimum 1500 kcal volt az irányelv, amit sikerült is tartani, viszont sokkal nem tudtam fölé menni. Néha így is úgy éreztem nagyon sok a kaja, amit magamba kell gyűrni... :)

A szombat-vasánap nyugisan telt végül, mert napok óta fáj a torkom, és így a kinti futást nem erőltettem a 6 fokban, inkább bepótolom jövő héten a teremben. A hétvégén feltöltődtem energiával, várom a jövő hetet!"