Új év - új élet(mód): Réka - 2. hét

Rékánál így telt a program 2. hete. Nagyon örülök, hogy sikerült belerázódnia újra az edzésbe, és minden jobban ment már, mint az előző héten. :) Bízom benne, hogy a jövő héten nem lesz semmi gond, hogy elmúlik az a kis betegség-féle és Réka jól fogja érezni magát. A hétvégéig az étkezés is nagyon szépen ment, de akkor történt egy kis "félreevés". Az alábbi beszámoló utolsó két mondatával ezért nem is értek egyet, de ezt már megírtam Rékának, és becsülöm, hogy őszintén leírt nekem mindent. Csak így tovább a jövő héten is, mint ennek a hétnek az elején! ;)




"Hát szóval a 2. hét is eltelt kellemesen :D Ezen a héten is teljes testedzés volt csak úgy, mint előző héten, de viszont talán most egy fokkal jobban ment, hála istennek. Ennek nagyon örülök :) A kardió (emelkedőn való sétálás) az is jóval könnyebben ment, amin meglepődtem, mert nem gondoltam volna, hogy már a második héten ennyi változást fogok tapasztalni.
Az igazat megvallva ez a hét most egy kicsit light-osabb volt, mint az előző, mert pénteken kimaradt az edzésem (munkahelyi okok miatt), illetve csütörtökön 1 órát szoktam kardiózni, de abból is 40 perc volt csak. De nem is éreztem valami jól magam a héten, főleg a hét vége fele. De próbálom pótolni, mindent beleadni a következő hétbe, hogy bepótoljam ami kimaradt most :D A kajalás is jól megy, bár néha elcsábulok egy-két finomság után és nehéz megállni, hogy ne egyen az ember. Néha azért lecsúszik egy két kocka süti. Azért meg kell jutalmazni magunkat egy nehéz nap után vagy hét után :D"