Új év - új élet(mód): Andi - 2. hét

"Sziasztok!

Immáron túl a programom második hetén azt mondhatom, hogy egyre jobban magával ragad ez az életforma. Ahogyan a bemutatkozómban is írtam, eddig féltem az egyedül végzett súlyzós, konditermes edzésektől. Azonban Miminek köszönhetően kezdem megtanulni az edzések helyes felépítését, a gyakorlatok pontos kivitelezését, és nagy segítséget jelent, hogy tudom melyik feladatból mennyit és milyen súllyal célszerű végeznem.

Ráadásul az eredményesség sem marad el. Noha még csak 8 edzésen vagyok túl, de már észreveszek aprócska változásokat itt-ott. Különösen a karjaimon szembetűnő a fejlődés, ami nagyon tetszik.

A héten 5 edzést (két alsó- és három felsőtest) végeztem, mivel előző hétről még átlógott egy alkalom. Hétfőn Mimivel dolgoztam a több új gyakorlatot is tartalmazó felsőtestedzésen. Kedden pihenőnapom volt, de egy szabad órácskámban átmozgattam az előző nap dolgoztatott izmokat és jógáztam egy keveset.

Szerdától szombatig minden nap edzettem, felváltva felső- illetve alsótestre. Szombaton egy kissé fáradtabbnak éreztem magam, talán az edzésen is kissé passzívabb voltam, de összességében úgy érzem megfelelően teljesítettem a terveket. Valamennyi alkalommal jóleső elégedettséggel távoztam a teremből, ami a napjaim további részeire is kihatott. Nagyon élvezem!

A diétával kapcsolatban igyekeztem tartani magam az előírtakhoz. Ez különösen a délutáni, számomra kapkodósabb étkezések esetén volt nehéz, elsősorban a kiméregetések miatt. Eddig a zsír bevitelem elég alacsony volt, így most annak növelése is cél. Ezért nagy örömömre bekerült az étrendembe a mogyoróvaj is ☺… csak győzzem megállni, hogy ne vigyem túlzásba. A hétvégén, félév végére való tekintettel nálunk is volt egy kis buli, ahol persze alkohol is fogyott, de ez meglehetősen ritka alkalom volt.

Mindenkinek edzésben gazdag hetet és kitartást kívánok!"