Új év - új élet(mód): Anita bemutatkozása

"Anitának hívnak, 26 éves vagyok, és az én történetem is úgy kezdődött mint a legtöbb emberé, aki súlyproblémákkal küzd. Felkerültem egyetemre, ahol a mozgásszegény életmód, és a nagy közös kajálások megtették a hatásukat, és 24 évesen arra ébredtem, hogy már nem találok magamra nadrágot, és 90 kg fölött mutat a mérleg. Nem is ragoznám tovább...

Aztán jött a kattanás, és elhatároztam, változtatnom kell, így nem mehet tovább. 8 hónap alatt 30 kilót fogytam. Sokan kérdezték, mi a titok? Titok nincs, akaraterő, diéta és sport. Fokozatosan életmódot váltottam. A siker óriási volt, rengeteg elismerő szó kísérte a változásom. Ennek már másfél éve, és én mégsem vagyok elégedett. Úgy érzem, még nem értem el amiért elkezdtem, hogy igazán egészséges, fitt testben éljek.

Két év alatt sokat változtattam a diétámon, mely először csak abból állt, hogy a cukrot és a fehér lisztet kiiktattam az életemből. Mikor ez már nem volt elég, és nem hozott további változást, elkezdtem kalóriát, és tápértéket számolni. Most pedig a paleo étrenddel barátkozom május óta. Sport terén sok mindent kipróbáltam és megszerettem. A futás a szabadban nagyon jól kikapcsol, egy ideig a spinning volt nagy kedvenc. Aztán megbarátkoztam a falmászással, de végső soron az edzőtermi súlyzós edzéseket és a TRX-et tartom a legjobbaknak (van is otthon TRX-em). Igyekszem minél több időt szakítani az edzésekre - heti 4-5 alkalommal -, de szeretem ha az edzés hatékony, és 1 óra után remegő lábakkal megyek zuhanyozni...

Sokan azt gondolnák, hogy nekem nincs már szükségem segítségre, hiszen magamtól megtettem az út nagy részét. Én azt gondolom, hogy most van igazán szükségem a segítségre. Nem az első 30 kilót leadni nehéz, hanem az utolsó 5-öt. Sokkal nehezebb, mert ezek a kilók már nagyon ragaszkodnak. A szép formás testhez szép izomzat kell, amihez egy idő után nem elég az internetről letöltött edzésterv, kell hogy személyre szabott legyen, specifikus. Én ebben kérem Mimi segítségét :)
2014 nyarán életemben először szeretnék úgy strandra menni, hogy nem kell szégyenkeznem fürdőruhában. Nekem ez lesz az újévi fogadalom, és az első lépést már megtettem, vettem egész éves fitness bérletet!"