Új év - új élet(mód): Anita - 3. hét

"Sziasztok!

Eltelt a program harmadik hete is. Az edzések szerintem jól mennek, egyre nagyobb súlyokkal dolgozok, néha magam is meglepődök, hogy tudok pl 30 kg-val guggolni :) Ilyenkor büszkén nézek a tükörbe!
Hétfőre beiktattam egy pihenőnapot, így edzés szempontból kedden kezdődött a hét, láb nappal. Meg kell mondanom, hogy az alsótestes napokat sokkal jobban szeretem, mint a felsőtestet. Nagyon élvezem a gyakorlatokat, szeretem mikor érzem hogy feszül a combom, popsim, és másnap jön az izomláz :)

Szerdán Mimivel edzettem, felsőtestre. Most talán nem volt annyira nehéz, mint első alkalommal, de itt is éreztem már a felénél, hogy nagyon fájnak a vállaim, karjaim, és alig vártam hogy a hyperextenzióhoz érjünk :) Biztos vagyok benne, hogy egyre erősödök mert most nem tartott ki szombatig az izomláz.
Csütörtökön ismét alsótestre edzettem, kicsit fáradtabban mentem a terembe, de az edzés felpörgetett és utána már nagyon jól éreztem magamat. Kicsit sokan voltak a teremben, így lesni kellett mikor szabadulnak fel a gépek, de szerencsére mindenhez odajutottam amire szükségem volt.
Ezzel szemben pénteken a felsőtestes napomon szinte üres volt a terem. Jól haladtam a gyakorlatokkal, szépen sorban, ment minden mint a karikacsapás. Kivéve talán a húzódzkodást, azzal azért eléggé megszenvedtem az elején :)
Szombaton ismét pihenőnapot tartottam, és vasánap futással zártam a hetet. Általában intervallumot szoktam futni, 7 szettben, és ezúttal nagyon büszke voltam magamra, mert 5 szettet 15 km/h-val futottam, ami nálam rekord :D

A diétával nincsen sok gondom, gyakorlatilag folytatom azt amit eddig is csináltam: paleo light verzióban :) Mindig két napra főzök itthon, így kicsit könnyebb számolni a kalóriákat és tápértéket. Jövő héten pl gombás husi lesz a menü, utána light székelykáposzta!

Szép hetet kívánok mindenkinek, eddzetek sokat!

Anita"