Tavaszi megújulás program: Eszti - 6-7. hét

Az előző héten betegség miatt sajnos ki kellett hagynom a közös edzést, illetve a további heti edzéseket is, így csak szombaton mentem el WALKenergie-re és TRX-re. Már nem is bírtam volna többet kihagyni, de tudtam, hogy fontos a teljes gyógyulás, nehogy még ennél is többet kelljen kihagynom a következőkben...

Hétfőn így újult erővel feltöltődve érkeztem a Gilda-ba, ahol a közös edzés előtt futottam még gyorsan egyet. Mimi G-Flex-et hozott, már nagyon kíváncsi voltam rá, és meg kell mondjam, életem egyik legjobb edzése volt! Imádtam minden percet, és legalább tudom, hogy mit kérek karácsonyra... :)


Mivel itthon TRX-re járok, így annyira nem volt idegen a G-Flex sem, de megtudtam miben tér el a két eszköz egymástól, a gyakorlatok, amiket végeztünk már nagyon hasonlóak voltak egymáshoz. Mivel a TRX-et is szeretem, a G-Flex is nagyon-nagyon király volt :)


A hét többi napján az előírt edzéstervet végeztem, és igyekeztem odafigyelni a kajára is több-kevesebb sikerrel.. :) Jövő héten hétfőn találkozom újra Mimivel, remélem megint egy szuper edzés vár rám! :)


Szép hétvégét mindenkinek! :)