Tavaszi megújulás program: Bea - 7. hét

Sziasztok!

A héten ismerkedtem meg a MyFitnessPal programmal, amit nem csak számítógépen, de már telefonon is magammal vihetek mindenhova. Ez a program abban segít, hogy számon tudd tartani a bevitt kalóriákat. Részletekbe menően megadhatsz minden adatot az ételről, amit ettél. Ez sokszor macerás, és talán sokatok azt mondja, hogy nem akar ezzel ennyit bíbelődni. Jó hír, hogy van egy jó kis adatbázisa, ahová a felhasználók feltölthetik az ételeik tápanyagtartalmát. És még egy jó hír, hogy a sok magyar felhasználónak köszönhetően már sokféle étel megtalálható kis országunk nyelvén is. Szóval érdemes megnézegetni, használni.

A másik gondolat, amit már régóta megszerettem volna veletek osztani az a flabélos elven alapú vibrációs tréning gép. Biztos láttátok már a plakátját, hogy ne töltsd feleslegesen (?) az idődet olyan dolgokkal, mint edzés. Kedvenc reklámszövegem: „Napi edzés! Micsoda strapa! Mindig sajnáltam az időt, de főleg magamat!” Öööö…. hát elég szomorú, ha valaki csak a strapát látja benne. Valószínűleg, akkor még nem talált rá a számára örömet okozó edzésre. Saját tapasztalatból mondom: emlékszem, mikor aerobickozni jártam. Mindig kerestem valami kifogást, csak, hogy ne kelljen mennem. Azonban ma már – hogy rátaláltam az örömet okozó sportra – várom, hogy mehessek végre edzeni. De visszatérve az alapgondolatra: ezt edzésnek nem ajánlom, mert körülbelül annyit ér, mint a szarnak egy pofon. VISZONT! Edzés utáni izomlazításra már annál inkább tudom ajánlani. Az edzőterem, ahová járok, rendelkezik ilyen gépekkel. Gondoltam, kipróbálom. Az edzés végén, nyújtás előtt vagy után ideális. Rendszeresen szoktam használni és határozottan érzem, hogy jól esik egy kiadós edzés után. Ha van rá lehetőségetek, érdemes kipróbálni. Főleg, ha nem tudtok eljutni masszőrhöz. :)


Szép és edzésekkel teli hetet kívánok!