Tavaszi megújulás program: Eszter - 4. hét

Sziasztok!

Megkésve, de annál nagyobb örömmel számolok be nektek a tavaszi megújulás programunk 4. hetérôl! Kellemes dolgokat tapasztaltam meg az elmúlt héten.

Többen is megkérdezték tŐlem, hogy "te most fogytál Eszter?!" Én meg büszkén válaszoltam, hogy nem, egy grammot sem, csak átalakulok ;) Picit pislogtak rám, szerintem nem nagyon értették, hogy mire gondolok. Hazaromboltam és elô is kaptam a mérôszalagot. Hát igen! Centikben mérhetô a változás! Nagyon boldog voltam és nagyon inspiráló volt az eredmény :)
A mérlegre nem álltam, mert hála az égieknek az elromlott :) Azt tudom, hogy a múlt héten még ugyanannyi voltam, mint a kezdetekkor.

A másik klassz dolog az volt, hogy a biciklimen eggyel nehezebb fokozatra kellett váltanom, mert már túl könnyû volt tekerni! Soha nem használtam azt a fokozatot, mert egyszer megpróbáltam, de kb. 50 méter után leszakadt a lábam tôle, annyira nehéz volt tekerni. Most szinte minden nap bicóval megyek dolgozni, reggel és este is 20-20 perc és könnyedén megy.

Na és a legjobb, egy férfi kollégám megjegyezte, hogy mostanában olyan kis mosolygós jókedvû vagyok, mi történt velem? Ezen jól el is gondolkoztam. Aztán rájöttem. Sokszor reggel edzek munka elôtt és igencsak feltöltôdök energiával. Én is érzem, hogy sokszor úgy fel vagyok dobva, mintha nyertem volna a lottón :) Sokkal jobban érzem magam mióta edzek és ez kifelé is látszik!

Az étkezéssel sem állok már nagyon hadilábon, de még le kell "tisztítani" az összetételét. Bár amióta rendszeresen edzek a nasikat sem kívánom annyira. Munkánk gyümölcse kezd érni :)