Tavaszi megújulás program: Bea - 5. hét

Sziasztok!

A múlt héttel zárult az első hónap. Egyre jobban és jobban élvezem az edzéseket (nem tudom, hova lehetne ezt még fokozni :D )! Kezdem érezni a testemen is a változásokat. Kezd eltűnni a pudingság és egy tömörebb test van alakulóban.


A hónap végével jött az első mérickélés. Csalódott vagyok, mert nem azt mutatta a mérleg és a mérőszalag, amit szerettem volna. Kilóban nem változtam semmit (se fel, se le), a centik is csak 1-2 cm változtak. Az egyik ismerősöm saját tapasztalatból azt mondta nekem, hogy ne aggódjak, neki sem indult meg a fogyás az első hónapban.
Inkább a második hónap második hetében kezdte érezni. Ezért bizakodom. A másik lehetőség, ami miatt nem úgy indult el a dolog, ahogy vártam az a kajálás. Az a fránya mennyiségkorlátozás. Összességében tudatosan étkezem, jó minőségű ételeket, csak hát valószínűleg többet, mint amennyi most szükséges.


Épp tegnap botlottam ebbe a képbe, ami még inkább tudatosította az agyamban, hogy a sikerhez vezető út fő irányvonala a diéta, és csak utána az edzés. Ezért még jobban fogok figyelni rá, mert pár hónap múlva már vékony, izmos lábikómat szeretném villogtatni. :)


Ezenkívül a mindennapos kardiót is behoztam az életembe. Vannak csak kardiós napok, és a súlyzós napok kardióval kiegészítve. Ezt azért tartom fontosnak, hogy mindennap legyen szoktatva a szervezetem, mert ha csak heti 2x végezném, az édes kevés. Főleg most még, mikor zsírt is veszítenem kell. (Elég csúnyán nézne ki, ha zsír alá izmosodnék.) Mimivel megbeszéltük, hogy a heti 2 kardiós napot intervall edzésben fogom megcsinálni. Ez azt jelenti, hogy egy rövidebb időre feltolom a pulzusomat gyorsabb mozgással, majd a pihenőszakaszban visszaáll egy normál értékre és ezt váltogatom. Ez az módszer remekül tornáztatja a szív-, és érrendszert, ellenállóbbá tesz, javítja az állóképességet és felpörgeti az anyagcserét. Egy cikk azoknak, akiknek felkeltette az érdeklődését a dolog: http://shop.builder.hu/cikkek.htm4?id=290


Tehát összegezve a hetet: tudatosabb mennyiségek és világbéke! Vigyázzatok magatokra és a lényeg:
                                            HARCOS NÉPÜNK GYŐZNI FOG!