Tavaszi megújulás program: Eszter - 5. hét


Sziasztok!

Eltelt az 5. hét is a programból, gyorsan mint mindig.
Nagy lendülettel láttam neki az edzéseknek a héten és az ékezéseimet is előre elterveztem. Jól ment minden, de sajnos péntekre összeszedtem egy jó kis hányós-hasmenôs vìrust :( hát mit mondjak...nem volt kellemes.
A hétre elôírt edzéseket nem is tudtam befejezni, így ezen a héten újra neki esek :) Lesz mit csinálnom, vannak új gyakorlatok is, amiknek mindig örülök, mert így sosem unalmas.

A kardió edzésemet is felváltotta egy intervallum típusú edzés, amelyben váltogatnom kell az intenzív és a pihenő szakaszokat. Kevésbé monoton, de nagyon fárasztó csinálni!

Az étkezéseim is jól indultak, de eléggé bekavart a betegségem péntekre. Igyekeztem még így is betartani mindent, de errôl most nem sokat tudok mondani :( ettem is meg nem is...

Na, de most már teljesen rendben vagyok, kicsit gyengén, de annál lelkesebben esek neki az edzéseknek :)

Minden jót nektek!