Tavaszi megújulás program: Eszti - 5. hét


Az előző héten is izomlázzal jöttem el a Gildából :) Hiába, Mimi mindig kitalál valami kegyetlen feladatot :) Bár én ennek nagyon örülök, szeretem feszegetni a határaimat! A közös edzésen gumikötél segítségével húzódzkodtam, és már egészen jól ment, ezért ez nagyon nagy lendületet adott, persze tudom, hogy nagy segítséget jelent a kötél, DE már legalább így megy szabályosan :)

Növeltük a terhelést a guggolásoknál, ami újabb sikerélményt jelentett, így összegezve azt kell mondanom, nagyon jól éreztem magam hétfőn az edzésen, bár kicsit fáradtabban érkeztem, de feltöltődve jöttem el. :)




A hét többi napján betartottam az előírt és megbeszélt edzéstervet, igyekszem most is a maximumot kihozni magamból!

Csütörtökön elmentem pár ismerősömmel túrázni, ránk szakadt az ég, rettenetesen megáztunk ( szerintem még életemben nem fáztam ennyire... :D ) Pénteken éreztem, hogy nem a legjobb a közérzetem, de próbáltam kúrálni magam, megcsináltam az edzéseket, nem éreztem úgy, hogy megterhelő lett volna, de sajnos vasárnapra már nem voltam valami fényesen ( még jó, hogy a vasárnap a pihenőnapom... :) ) 

Remélem mihamarabb vissza tudok térni, és 120% -osan teljesíteni!
Az időt, amit nyertem, a tanulásra fordítom ... :)