Csirkemell pástétom

Maradt egy fél sült csirkemellem, amivel nem nagyon tudtam mit kezdeni, mert a következő napokra már szinte minden étkezésem előkészítettem. Senki nem akarta megenni, én meg nem akartam, hogy megromoljon, így készítettem belőle húskrémet.

HOZZÁVALÓK


fél sült csirkemmel
1 doboz cottage cheese (200 g)
2 főtt tojás
½ vagy 1 pici lilahagyma
1 ek. mustár
só, bors, petrezselyem


ELKÉSZÍTÉS


A húst darabold fel, a tojásokat is vágd félbe, vagy négy részre, a hagymát is picit aprítsd fel, majd mindent egyszerre tegyél bele a turmixgépbe, vagy a botmixerhez tartozó edénybe.
Turmixolj össze mindent!

Kész is a csirkekrém, amit fogyaszthatsz zölségekhez mártogatósként, eheted szendvicskrémként, vagy töltelékként paprikába, paradicsomba.
Én ebből 3 kis adagot készítettem, amiből le is fagyasztottam, és ha kell elő tudom venni reggelire. Teljes kiőrlésű kenyérrel vagy pufirizzsel és zöldésgekkel fogyasztom.



A recept megjelent a Peak Girlsnél is.