Új év - új élet(mód): Anita - 5. hét



"Sziasztok!

Összességében egész jól alakult a hetem, eltekintve attól, hogy hétfőn még mindig nagyon izomlázam volt. Így Mimivel abban maradtunk, hogy inkább hagyjam ki az átcsúszott felsőtest napot, mert a túledzés nem cél.

A hétfői nap pihenőnapnak minősült, viszont kedden már lábnappal folytattam az edzést. Most volt két új gyakorlat is lábra, amit korábban eddig nem csináltam. Kis újdonság mindig jól jön azon túl hogy a súlyokat próbálom kicsit emelni.

Szerdán pihinap volt megint, nem tudtam átvariálni a munka utáni programot, így alakult. Csütörtökön Mimivel edzettünk felsőtestre. Szerintem nagyon jól jött ki, hogy a múltheti durva edzés után megint felsőtestre edzettünk együtt. Azt nem mondanám, hogy most könnyű volt az edzés, de kicsit kisebb súlyokkal dolgoztunk. Így most csak 1 napos izomlázam volt :)

A pénteki edzéseket mindig nagyon szeretem, mert korábban tudok menni, és majdnem üres a terem. Nem mintha zavarna, ha néznek, de nem szeretek várni a gépekre/súlyokra. Láb napot csináltam, ezt jobban szeretem, mint a felsőtestet, még mindig.

Szombaton különleges volt az edzés több szempontból is, mivel a Gilda Max Herminában voltam, ahol 2 hete újították a gépparkot, és egészen érdekes lett a végeredmény: olyan gépek vannak, amik mozognak ahogy mozogsz, nem is tudnám elmagyarázni. Szuper. Másrészről első alkalommal a párom is velem tartott az edzőterembe. Hát, ha valaki, akkor ő a tipikus anti-edzőtermes pasi... szóval nagyon büszke voltam rá! Csinálta velem a gyakorlatokat, felsőtest napot tartottunk. Egész más volt így az edzés, én szeretek egyedül menni, saját tempóban dolgozni, de jó volt vele is! Aztán edzés után jött a jól megérdemelt szauna, és mondanom se kell nagyon jól aludtam az éjjel, mert jól lefáradtam.


Aztán vasárnap rábeszélt, hogy menjünk együtt ismét, úgyhogy reggel az edzőteremben kezdtük a napot. Megint a Herminát választottuk, és kipróbáltuk mostmár az összes csilli-villi újfajta gépet. Nagyon jó volt, kellemesen elfáradtunk mindketten. A szauna most sem maradhatott el, bár délelőtt nem annyira szeretek szaunázni, mert nagyon kiszívja az erőmet.

Az étkezés maradt a régiben, sok zöldség, sok husi (bár ez még mindig lehetne több...). Rájöttem, hogy a spenótos-mozzarellás pulykamell az egyik új kedvencem. Mostanában valamivel több gyömölcsöt fogyasztok, ami nálam elég könnyen megy, mert az irodában mindig van gyümölcs, ami szabad préda. Kedden megint képzéses napom volt, és most is találtam olyat az iroda menzájának honlapján amit be tudtam passzintani az étrendbe. Ezúttal sajtos harcsát ettem, zöldkörettel, nagyon finom volt.

Holnap* Mimivel edzek, valami újdonságot talált ki nekem, kíváncsi vagyok ;)

Szép hetet mindenkinek!
Anita"

*Közben már hétfőn megvolt a közös edzés, szerintem nagyon jól sikerült, FB-on van kép is. ;) (Mimi)