Új év - új élet(mód): Anita - 7. hét

"Sziasztok!

Nagyon gyorsan telnek a hetek, napok máris vége a 7. hétnek….

Hétfőn a szokásos láb nappal kezdtem, de ezúttal a szuperszettes, pörgős változatban. Csudijó volt :) 

Kedden pihinap volt, de szerdán Mimivel bepótoltuk a lemaradást. G-flexes edzést tartott nekem. A TRX nem ismeretlen számomra, otthon is van, viszont G-flexet korábban még nem próbáltam. A gyakorlatok hasonlóak voltak, de mivel ez az eszköz jóval instabilabb nehezebbek voltak. Nagyon jó hangulatú edzés volt, ez is a pörgősebb fajtából :)



Csütörtökön ismét alsótest volt a porondon. Nyugis edzés volt, szinte üres volt a terem. Olyankor nagyon szeretek edzeni, nem kell kerülgetni senkit, meg várni a gépekre....

Aztán pénteken felsőtest napot tartottam, nagyon jól ment az edzés. Mostanában már csak ritkán van izomlázam, de most éreztem a vállamat, mellizmot is, és az előző napról a popsit is, úgyhogy jól dolgoztam.

Péntek este hazautaztam a szüleimhez, így a szombat pihenéssel telt. Jó idő esetén beiktattam volna egy kis futást a tó körül, de sajnos ratyi idő volt, nem volt kedvem kidugni az orrom a szobából se. 

Aztán a vasárnapban nem voltam biztos, hogy hogyan alakul, de végül sikerült eljutnom az edzőterembe. Alsótestes napot tartottam, mert gépen futni nem sok kedvem volt, és a térdem is fájdogált sajnos. De az edzés jól ment, egyre nagyobb súlyokkal tudok dolgozni.

A kajálás maradt a régiben, viszont jövő héten visszatérek a zabkásás reggelire, és a főtt tojás+sonka kombót délutánra hagyom. Anyukám meglepett 3 receptes könyvvel :), paleós receptekkel, és csupa olyan recept van benne, ami hétköznapi összetevőkből van összeállítva, nem csuda dolgok. Nagyon örültem neki, mert sokszor ötlethiányban szenvedek, ebbe meg csak bele kell lapozni, és már jött is az ihlet, annyi mindent megkívántam :)

Szép hetet mindenkinek :)

Anita"