Új év - új élet(mód): Réka - 7. hét


"Egy kicsit lazára sikerült a múlt hetem.... sajnos elkapott az influenza. :/ A kardió napokat megerőltetőnek éreztem majdnem minden nap, már akkor sejtettem, hogy lesz itt valami... de próbáltam mindent megcsinálni ettől független.

Egyre könnyebben mennek a súlyzós napok is :P A pocim laposabb már észrevehetően, ez a legnagyobb boldogságom :D :P

A kajálás szinte már könnyen is megy. Elértem azt, hogy hétköznap nem is nasizok, nem is kívánom az édességet.
A kaják csirke, pulyka, marha, rizs, köles, árpa... zöldségekkel. Mindig 15-20 dkg hús van, 15-20 dkg zöldség és 40-50 g szénhidrát köret. Ezek nem változnak, max hétvégén. :)

Most csak ennyit tudok a hetemről írni, nem sok. Remélem mihamarabb meggyógyulok :)

Mindenkinek szép napot kívánok.
Pusziii nektek :)"