Új év - új élet(mód): Réka - 4. hét


"Úgy volt, hogy elmarad az edzés a héten, de mivel ez nem történt így, én elkezdtem csinálni az azelőtti hetet. Ismét csak 3 súlyzós edzés volt, teljes testedzés.

Úgy érzem, hogy napról napra jobban megy, bár akadt egy-két olyan gyakorlat, amit tudom, hogy kell csinálni, de hogy én még azt sosem csináltam.... :D ilyen volt például a sima felhúzás is. Viszont féltem a lábnyújtás-lábhajlítás szuperszettől, de a kedvencem lett :P Imádom csinálni :D

A kardió is egyre jobb, bár kőkeményen folyik rólam a víz, az emelkedős sétától, az intervallumos sétáról nem is beszélve, de azért ezt is lehet élvezni. :)

A kajára próbálok még jobban odafigyelni, például most nem is nasiztam annyira, valahogy nem kívántam.

Jó kis erős hetem volt, de csak meg lesz előbb utóbb a gyümölcse ennek :)"

A mostani hetet Réka ki kell, hogy hagyja edzés-ügyileg, így most a feladat a kaja betartása. Jövő héttől aztán haladunk tovább az edzéssel - és lesz benne egy jelentős változás, amiről már Rékával beszélünk e-mailben. ;)