Új év - új élet(mód): Anita - 4. hét

"Sziasztok!

Hétfőn a negyedik hetet kezdtem a programban, és talán az első alkalom volt, amikor úgy éreztem, hogy áhh, ehhez most semmi kedvem, fáradt és nyűgös vagyok. Vannak ilyen napok sajnos. De megerőltettem magam, tudtam, nem halaszthatom el az edzést, mert hétvégén nem fogok tudni edzeni menni, és minuszsok fokban, hóban nem lesz kedvem futni. Szóval igenis lementem az edzőterembe, lenyomtam a lábnapot, jól megizzadtam, és közben a rosszkedvem is elmúlt. Szóval megérte :)



A keddet jelöltem ki kardió napnak a hétre, ismét intervallumot futottam, de most csak 14 km/h-val tudtam futni, de így mind a 7 szettet ennyivel futottam le. Azért összességében így is jól sikerült.

Szerdán lett volna közös edzésem Mimivel, de sajnos le kellett mondanom, így ez a nap pihenőnappá alakult... Helyette csütörtökön edzettünk együtt Mimivel, ismét felsőtestre. A legkeményebb azt hiszem a húzódzkodás volt, amit ezúttal nem géppel csináltam, hanem Mimi segítségével. Hááát, nem mondanám hogy túl jól ment, mindenesetre tudom, gyakorlás a tudás atyja :) Előbb utóbb meg fogom tanulni, és akkor nagyon büszke leszek magamra. A végeredmény, hogy még így vasárnap este is izomlázam van...

Pénteken még egy lábnap belefért, mielőtt hazautaztam vidékre. Ezt nagyon élveztem, mert péntek kora délután alig vannak a teremben, nem kell kerülgetni senkit, nyugodtan lehet csinálni mindent.

A hétvége ismét a pihenésé lett, mivel az ónos eső után nem tudtam a szabadban futni... Jövő hétre csúszott így egy felsőtest napom, 5 súlyzós edzésem lesz, ha minden jól megy.

Az étkezéssel úgy érzem többnyire rendben voltam a héten, bár most nem számoltam a kalóriákat. Szénhidrát éhséggel küzdöttem, így ezt aszalt gyümivel kompenzáltam, vettem vörösáfonyát, és aszalt szilvát, nekem ez volt a nass :) Mégsem olyan rossz, mintha csokit ettem volna dugiban :) 

Kellemes hetet kívánok mindenkinek, eddzetek sokat!

Anita"

Részletek a közös edzésünkről: