Új év - új élet(mód): Réka - 5. hét

Réka az 5. héten nem edzett, de azért nem maradtok beszámoló nélkül. :) A múlt héten elég sokat e-maileztünk, mégpedig edzésterv ügyben. Ettől a héttől elég rendesen megváltoztattam Réka edzéstervét. Hogy mi benne az új, azt majd megtudjátok a jövő heti beszámolóból, addig is megmutatom, mit küldött nekem Réka a hétvégén. ;)

"Húúúú, köszönöm az edzéstervet, nagyooooon jó, tetszik :D jó kis kemény lett :P már alig várom a hétfőt :P
De addig írok egy kis adatokat. Méretkőztem.... bár a kg egy kicsit letör, mert szerintem 1 hónap alatt elég karcsúra sikeredett, viszont körméretben szerintem nem rossz. De majd a te véleményedre leszek kíváncsi :) Szóval:

  • Kar: 31 cm ( nem változott semmit )
  • Derék: 77 ( -2 cm )
  • Csípő: 101,5 ( -10,5 cm )
  • Comb: 60,5 ( -1 cm )
  • Vádli: 41 ( -fél centi )
  • kg: 73,4 kg (-2,7 kg)"

És akkor az én véleményem, amit Rékának írtam:

"Nekem tetszenek a mérési eredményeid, ez teljesen jó.:) Az, hogy csípőből ilyen sokat fogytál, mindent elmond: egy csomó zsír vesztettél. Karból lábból kevés ment le: tehát izom maradt, sőt tuti, hogy jött is vissza, hiszen régebben is súlyzóztál, és ami a kimaradt időben leépült, az most jön visszafele. ;) A súlyod változása teljesen reális, heti 1 kg a max, de inkább 0,5 kg, ha az ember tartósan akar fogyni és tényleg zsírból. Sőt, lehet neked több zsír is ment le, mint amennyi a kg-ban mutatkozik, pont azért mert hogy jön vissza az izom.
A testzsírmérővel ne foglalkozz, azok szinte mind pontatlanok. meg egy csomó mindentől függ, mit írnak ki... pl. képesek a gyomorban lévő kaját zsírnak mérni. Számít a napszak, a ruha, minden. Szóval ne is törődj vele. ;)"