Reverse diet - 7. hét



Korábbi bejegyzések ITT.

A héten még durvábban ingadozott a súlyom, mint múltkor! 😱 A minimum 66,3 kg, a maximum 68,6 kg volt. Ez utóbbi akkor, mikor ebédre egy brutál nagy tofus, brokkolis, tésztás salit ettem, sőt még a vacsim sem volt pici adag. Más nem változott, maga a tápanyagbevitel ugyan annyi volt, mint előtte, viszont maga a kaja tömege nagy és amíg ez az emésztőrendszeremben van 😜, addig a mérlegen is megmutatkozik. Aztán persze másnap is ezt ettem, de akkor a vacsi már nem volt 1 kg-s adag 😂, így reggel már 60 dkg-val könnyebb voltam. Ma reggelre meg még további 60 dkg-val. Szóval így tudok hízni és fogyni is 2 nap alatt 1,5 kg-kat...



Még annyi, hogy az edzéstervemben már az 5. héten vagyok a 6-ból a jelenlegi erőfejlesztő ciklusban, ami azt jelenti, hogy már jó nagyok a súlyok. Na most egy kemény, nagy súlyos edzés is megnövelheti a testsúlyt, de sajnos nem azért, mert hirtelen kurva izmosak leszünk tőle, hanem mert a regeneráló folyamatok vízvisszatartással járnak.
Testépítő, fitness versenyek előtti napokon egyébként ezért sincs már keményebb edzésük a versenyzőknek.

A brutál nagy sali.


Na, szóval a múlt heti után újra itt van rögtön 2 ok is a nagy súlyingadozásra. 2 nap alatt nem lehet behízni (főleg nem úgy, hogy az ember tartja az étrendjét), de vizet visszatartani lehet.

Mi ebből a tanulság?
Az, hogy mikor számít a testsúly, akkor nem jó, ha nagy tömegű, sós, rostos kajákat eszel és az se, ha nagy súlyokat emelgetsz.
Na és mikor számít a testsúly? Nekem csak akkor, ha olyan versenyen indulok, ahol az eredményemet befolyásolja. Ilyen lesz jövő pénteken Siófokon egy felhúzó verseny. A súlycsoport (-70 kg) nincs veszélyben, de nem mindegy, hogy hány kg vagyok, mert minél könnyebb vagyok és minél nagyobb súlyt emelek, annál többet ér az eredményem.
Szóval jövő héten nincs 1 kg-s salátatál, a verseny előtti napokon meg amúgy sem akarok már nagy súlyokat emelgetni, mert izomlázasan mégsem lenne jó odamenni.



És akkor nézzük, hogy alakul most a reverse diet-em?

A nagy súlyingadozás most kihatott a heti átlagsúlyomra, úgy, hogy fél kg-val több lett, mint a múlt héten. Ez a “conservative reverse diet”-be nem fér bele, így a makróimat nem változtatta meg az Avatar (ill. egy pici fehérjét adott, mert nehezebb lettem 😆). Szóval most nem kaptam plusz kalóriákat, de őszintén, most nem is bánom, most se kevés.

Nem kaptam több kalóriát, nehogy behízzak 🐷... 
...de így sem kell éhezni. 😁



Na most az az igazság, hogy ezek most mindenképp legalább 2 hétig lesznek a makróim, mivel ma, holnap és vasárnap nem fogom őket tartani. Azért nem, mert edzőtáborba megyek és bár ha nagyon akarnám, tudnám tartani, de az az igazság, hogy most nem akarom. 😁 Nekem ez egy kis nyaralás, szórakozás és nem szándékozom a kajával foglalkozni. 

Hétfőtől követem újra az előírt makrókat, viszont ha nagyon dagadt lennék, lehet visszaveszek a szénhidrátból, hogy némi víz lemenjen rólam és könnyebb legyek 1 hét múlva a verseny előtti mérlegelésen. A jó hír, hogy van miből visszavenni. 😁 És még úgy sem lesz kevés, na meg pár nap alatt sehogy sem tud az erőm rovására menni. Egyéb idiótaságokra, igazi vízhajtásra meg koplalásra nem vagyok hajlandó.
Szóval a következő reverse diet hét az úgymond “kuka”, mert nem lesz betartva. Ilyenkor azt kell jelölni az Avatar Nutrition rendszerében, hogy “non compliant” voltam és akkor a kalkulátor nem csinál semmit, hagyja az előző heti makrókat.


Ez volt a mai mérlegelésem, na most egy hét múlva ott fenn a "Were you compliant..."-nál a "No"-t fogom bejelölni.


Ilyet eddig úgy sem csináltam, amióta használom, tartottam az előírásokat, szóval ki kell próbálni, mi van ilyenkor. Ez is a teszt része. 😁

Van egyébként egy olyan opció is, hogy “Vacation mode”, de ezt 3 napért nem nyomom be. Ezt majd ha elmegyek nyaralni. Meg erről még nem tudok mindent, hogy hogy is működik, szóval a tesztelése 1 hónap múlva várható. 😁 Legalább akkorra is marad valami érdekes, amiről blogolhatok.

Na, szóval mára ennyit, jövő héten pénteken majd a verseny után írok. Kiderül, hogy sikerül majd a mérlegelés, na és persze a lényeg: mekkora súlyt fogok felhúzni. 💪💪

Alakul ez a #sumodeadlift - 130 kg 3x, ami egyéni csúcs, mert eddig csak 2 ismétlést csináltam 130-cal. (Azt se sumoban.) 😁 4 kör volt, a 3.-ban 2-t sikerült, így visszavettem 127,5-re, amibe viszont ment 4. 💪 Nem sok pihenő volt és még tesztelem, hogy hogy az igazi... most szélesebben fogtam, úgy, mint a "rendes" deadliftnél is, ami jó volt, mert sokkal stabilabb volt a súly, nem inogott, cserébe szétnyúztam a kezemmel a combomat. 😜 Mondjuk ez 1 ismétléses maxnál lényegtelen lesz. 2. videó: a "kardió" - bar facing #burpee, ami mellett még volt squat clean thruster, OHS és evezés is, de csak ez fért bele a videóba. 😅 #crossfit #crossfitgirls #thetrainingplan #powerlifting #girlswholift #mutimitedzel #edzes #edzés #sparkcrossfusion #gildamax #gildamaxsavoyapark #mimfit #mimifitness
A post shared by Mimi Szűcs • Mimi Fitness 🇭🇺 (@mimiszucs) on
Addig is kövessetek Instagramon, ott lesz még addig egy csomó kajás fotó meg edzős kép és videó is. 😁