Almás-túrós habsüti fehérjepudinggal


Szerettem volna kipróbálni, hogy a WheyCake fehérjés sütialappor, amit a Peaktől kaptam, működik-e zsírszegényen, sok-sok kókuszolaj nélkül? A válasz igen. :D Ugyan olyan szépen megsül, így igazán alacsony kalóriatartalmú édességek alapjául is szolgálhat.
Én egy finom, almás, túrós, habos sütit készítettem belőle. Íme, a recept:


HOZZÁVALÓK

(16 szelethez, kb. 20x20 cm-es vagy picit nagyobb tepsihez)

  • 125 g WheyCake sütipor
  • 75 ml víz
  • 100 g cukormentes lekvár
  • 250 g zsírszegény túró
  • 2 nagy, vagy 3 pici tojás
  • 1 alma
  • 20 g CreamJoy vaníliás proteinpuding
  • 1 csipet só
  • édesítő ízlés szerint


ELKÉSZÍTÉS

A sütiport keverd össze a vízzel, oszlasd el egy szilikonos tepsi alján, majd 175-180 °C-os sütőben süsd 5 percig. Utána vedd ki, kenj rá cukormentes lekvárt, legjobb a sárgabarack, vagy barack vegyesen más gyümölcsökkel.
A túrót keverd össze a tojások sárgájával, a fehérjepunding porral és egy pici vízzel. Kend ezt a túrós krémet a lekvárra.


Az almát vágd félbe, magozd ki, majd vágd vékony szeletekre és tedd sorban a túrós rétegre.
A tojások fehérjét egy csipet sóval és édesítővel verd kemény habbá, majd szépen oszlasd el az almaszeletkéken.
Tedd vissza a sütőbe további 5-7 percre a sütit és amikor halványan megbarnul a tojáshab, vedd ki.
A szeletelés nem lesz egyszerű, legalábbis nekem kihívás volt úgy tálalni, hogy ne csúszkáljon szét és fotogén legyen, de ez az ízélményen nem változtat. :D


Tápanyagtartalom 1 szelet sütiben:
68 kcal, 7 g fehérje, 6 g szénhidrát, 2 g zsír


A receptet a Peak oldalára készítettem.