Fehérjés Feketeerdő süti


Ezt a sütit teljesen véletlenül csináltam. :D Mini gyümölcstortákat szerettem volna készíteni a WheyCake proteines sütiporból, de a kis formákban túlságosan megnőttek a sütik. :o Így nem tudtam rájuk díszítést tenni. Levágtam a kis „kalapjukat” és elkezdtem gondolkodni, vajon mit csináljak velük, miféle krémet töltsek beléjük?? Aztán eszembe jutott, hogy lehetne belőlük feketeerdő süti, így szereztem meggyet, amit proteinpudinggal turmixoltam össze és light tejszínhabot. Ezekkel állítottam össze a félbevágott tésztát.

HOZZÁVALÓK

(6 db sütihez)
  • 125 g WheyCake sütipor
  • 20 g Peak mogyoróvaj (a folyékony fajta)
  • kb. 1 dl + 0,5 dl víz
  • 150 g magozott meggy
  • 40 g CreamJoy vaníliás proteinpuding
  • Light tejszínhab (nekem 50 g fogyott)


ELKÉSZÍTÉS

A sütiport mérd ki, adj hozzá egy kis mogyoróvajat és kb. 1 dl vizet. Adagold szilikonos formákba: kosárka, vagy mini gyümölcstortaforma a legjobb, de muffinformákba is mehet. Akkor lehet, hogy több süti is kijön a tésztából.
180 °C-ra előmelegített sütőben süsd 12 percig. Ha minden igaz, jól fel fognak púposodni a sütik, akkor is, ha csak ¾-ig töltötted meg a formákat (mint én is). Vágd le a sütik tetejét, majd készítsd el a krémet.


A meggyből tegyél el 6 db-ot dísznek, a többit turmixold össze a proteinpuding porral és egy pici vízzel.
Csak tálalás előtt állítsd össze a sütit, addig hagyd a hűtőben a krémet és a tejszínhab spray-t is. A tésztára kend először a meggyes pudingot, erre nyomj egy kis tejszínt, majd fedd be a levágott tésztával a sütit. A végén dísznek fújj rá még egy kis tejszít és abba tegyél egy szem meggyet.

Jó sütizést!


Tápanyagtartalom 1 db sütiben:
145 kcal, 14 g fehérje, 11 g szénhidrát, 5 g zsír



A receptet a Peak oldalára készítettem.