FitnessBlogger program: Anita - 2015 1. hét / 6. hét

Túl is vagyunk az ünnepek utáni bevezető héten. Nagyon jó volt, újra visszarázódni a napi rutinba úgy, hogy az edzéseket is várhattam, és tudtam, hogy most már az étkezéseket is pontosítani kell.

A héten két edzés volt közösen. Az első, a tavalyiakhoz képest egy kis visszarázó edzés volt, sok köredzéssel, de még így is nagyon izomlázam volt másnap. Úgy éreztem sírnak az izmok, amiért hagytam őket ennyit lustulni. :) A második edzés már keményebb volt. 

Aztán a héten először életemben egyedül edzettem úgy teremben, hogy nem órára mentem, hanem csak „gyúrni”. Egyedül. Nagyon furi volt, még így is, hogy régóta járok edzeni, és most már Mimivel is közösen hetek óta, úgy éreztem, hogy idegen vagyok, és hogy másokhoz képest tökre nem jól csinálom, és zavarban is voltam kicsit. Aztán edzés végére rájöttem, hogy egyébként mindenki csinálja a dolgát, és sok hasonló lány is volt mint én, akik egyedül edzettek. Tehát ebben semmi para nincs, ahhoz képest, amit én elgondoltam eddig. Szóval járjatok nyugodtan egyedül edzeni, de azért nem árt, ha előtte kicsit gyakoroltok edzővel is.

Az étkezésre jól figyeltem, csak még a számolás terhes kicsit, de a myfitnesspal oldalon tényleg sokkal könnyebb, csak az tart sokáig, amíg a saját recepteket felviszem, de bele lehet jönni, úgyhogy ezt is ajánlom. Egyébként én étkezés szempontból vagyok a legkevésbé megelégedve magammal.

Viszont a héten Mimi „Az okos célkitűzés” cikkét olvasva én is meghatároztam az én SMART céljaimat:
-          heti 3-at edzeni minimum
-          fogyni 5 kilót,
-          csípőszélességet levinni 100 cm alá
Február végéig.

Szerintem ez konkrét, mérhető, megvalósítható és bízom benne, hogy elég reális is.
Ehhez pedig itt lesz Mimi, az edzések, edzéstervek, s valószínű a héten már befektetek néhány tápkiegbe is.

Volt még egy nagyon hasznos hivatkozás is a mérlegelésről. Igaz tavaly még úgy volt, hogy nem fogom mérni magam, de a Jézuska küldött egy új mérleget, és ezt utasításnak vettem. :)

Így hát minden vasárnap/hétfő reggel fogom magam mérni, ugyanabban az időben. Ezt majd dokumentálom is.