FitnessBlogger Program: Anita - 2015 2. / 7. hét

Ezen a héten a legnagyobb energiát az étkezések összeállításába, számolásába fektettem. Ahogy már múlt héten is írtam, ez igen nagy meló a kezdetekben, de aztán hamar bele lehet jönni. Szuper dolog a myfitnesspal, mindenképpen ajánlom, és én így javasolnám, ha valaki bele akar kezdeni:

- Mimi által javasolt oldalakon elvégzed a tápanyagszükséglet számításaidat, s bepötyögöd célként (asztali gépen megy csak az alkalmazásban nem)
- átállítod az értékeket, mert alapesetben nagyobb szénhidrátmennyiségekkel számol
- elkezded pötyögni, hogy mit eszel, s mennyit,
majd csodálkozol az értékeken :)


Mert kiderül belőle, amiről Mimi is eleget írt, hogy kevés a bevitt tápanyag, és pláne elég nehéz helyesen összehozni. A helyes táplálkozás én azt mondom, gyakorlás kérdése. Nekem a hét végén már simán ment fejből, hogy kb. hány gr a hús, a kenyér, a zöldség, amit épp elfogyasztok. Meglepően hamar bele lehet jönni, szóval számolásra fel! Emellett van még egy nagy előnye, hogy ha ennyire tudatos vagy, sokkal nehezebben fog becsúszni valami „rosszaság”. Szóval ez a héten nagyon jól ment, örültem is neki nagyon. Mértékkel csalás vasárnap történt csak. De nem éreztem ellenállhatatlan vágyat, hogy megegyem, tehát biztos vagyok benne, hogy ez is el fog maradni a jövőben.

Az edzések is jók nagyon, kár, hogy ezen a héten is csak kettő fért bele, egy közös, egy egyedüli edzés. A harmadik főként a havi bajok miatt maradt el, amikor egyáltalán nem volt kedvem se az öltözőhöz, se a mozgáshoz. Az edzéseket továbbra is szeretem nagyon, kicsit még mindig feszengek egyedül a teremben, de bízom benne, hogy tud ez is változni.

Sajnos nem jókor jött el a mérlegelés ideje sem (minthogy havi bajoknál kicsit többet mutat a mérleg), de ahogy megígértem, dokumentálom, sőt le is írom, most kerek 70,0 kg-ot mutatott. Meglepően sok is ahhoz képest, hogy a karácsony óta nem látott családtagok is megjegyezték, hogy fogytam (Karácsony óta max 1-2 kiló a mínusz). Tehát nem törtem össze amiatt, hogy csak ennyi az eredmény, én is jobban érzem magam. Örülök, hogy még van négy hetem a programból.