FitnessBlogger program: PettyCicuk - 3. hét

Túl a harmadikon. A harmadik héten. Harmadik hete járok Mimihez a Savoya parkba edzeni. Három hete adom oda a pultos fiúnak/lánynak a kártyám és még mindig izgulok minden alkalom előtt.

Ezen a héten csak 2 alkalommal tudtam személyesen edzeni Mimivel, mert dolgoztam a többi napon a világ másik felén, így egyszerűbbnek és ésszerűbbnek tűnt, ha a két személyi edzés mellett beiktatunk két nap otthoni edzést. Mimi írt is nekem két napra edzést, amit én, az állandóan izguló, először féltem, hogy majd nem tudom értelmezni és nem tudom, hogy mit takarnak a karakterek, amikkel leírja a gyakorlatot. De értettem. Elsőre. Probléma nélkül. Gondolatban megveregettem a vállam is – talán.

Elég sok eszközöm van otthon az edzéshez, ami annyit jelent, hogy majdnem ugyan azokra a gyakorlatokra alkalmas a környezet, mint amit a teremben szoktunk csinálni. Csak hát ezek az eszközök használaton kívül vannak, így egy nettó 30 percbe telt mire előszedtem mindent, a tárcsákat összepárosítottam, a padot letöröltem, miegymás. Bemelegítés ezzel meg is volt? Igen, igen.

Mimitől a teremből mindig úgy megyek haza, hogy elfáradtam, hogy mennyire jó, hogy ma is megmozgattam az izmaim. Nos. Az otthoni egyedüli edzés után nem éreztem ezt. Mozogtam is, jó is volt, de egyedül nem volt annyira jó, mint vele. Nagyon jó, hogy ő ott áll és egyből javítja a hibákat és tanácsokat ad. Egyedül folyamatosan lestem a tükörben, hogy egyenes-e a hátam (deadlift-nél és a döntött törzsű emelésnél), jó szögben áll-e a könyököm (tolódzkodás padon), felemelem-e a sarkam (guggolásoknál), valamint a valóban derékszöget zár-e be a térdem (bolgár guggolás). Aztán minden gyakorlat végén rájöttem, hogy már megint rosszul veszem a levegőt, de akkor már mindegy volt. Mimi mindig szól, hogy figyeljek a légzésre. Aztán pár gyakorlat után ráálltam a belégzés-kilégzés megfelelő ütemére, de még ezt meg kell tanulni. Azt gondolnánk, hogy a legegyszerűbb a légzésre odafigyelni, de számomra ez nagyon kritikus pont.

A vasárnapi mérlegelés, centimétermérés elmaradt, de majd jövőhéten pótlom. Szerintem nem fogytam, de hogy a derekam vékonyabb az tuti és van valami izomkezdemény a hátamon (amit egy próbafülkében fedeztem fel, ahol duplatükör van).

Szuper dolog ez a súlyzós edzés! :)