FitnessBlogger program: Emi - 12. hét

Karácsonyi "lötyögés" 


Mint ahogyan az várható volt, ez a hét inkább a karácsonyról szólt, mint az edzésekről. Ráadásul nálunk az ünneplés már 23-án megkezdődik, akkor összeül a család apraja-nagyja, hogy szülinapot ünnepeljünk. A hétfői edzés után még teljesen elhivatott voltam, hogy még (valamilyen csoda folytán) belefér a többi is, aztán ebből csak a szombati valósult még meg. Ráadásul nem is esett olyan jól edzés. 

Otthon is meséltem, hogy ez a hét bizony nem a terveim szerint sikerült, de válaszul megnyugtattak, hogy "a pihenésnek is megvan a maga ideje." Valahol ezért ez igaz is, elég pörgős heteket tudok magam mögött, a szervezetemnek is szüksége van pihenésre, kikapcsolódásra. Azért hozzáteszem, hogy amíg az időjárás engedte, elég sokat bicikliztem kint, és jól is esett! 

Azért ennek a "nagy pihenésnek" hátránya is van. Már korábban is tapasztaltam, hogy ha kevesebbet edzem, rosszabbul alszom. Ezen a héten is előfordult párszor, hogy álmatlanul forgolódtam hajnalban, mert valójában "nem volt mit kipihenni" és a szervezetem jelezte, hogy felőle már fel is kelhetnék.