FitnessBlogger program: Eszter - 10. hét

Ezen a héten azt hiszem, leginkább a lelkiismeretességem és a kitartásom volt, ami segített. A hétvégén visszajöttünk pároméktól, édesanyja minden jóval ellátott bennünket a hétre.
Ebből azt hiszem leginkább az ipari mennyiségű sütőtöknek örültem, mert kreatívan sikerült felhasználni, valamint a gyümölcsöknek.

Az étkezés a héten kissé döcögősen ment, többször is melléettem, aztán rájöttem, hogy mi hiányzik, a házi sütésű egészséges süti, ami mellett már nem csábulok el. Ezen kívül arra is rá kellett jönnöm, ha magam főzök, akkor sokkal nagyobb önfegyelmet tanúsítok, mert ha már annyi energiát fektettem ebbe, akkor azt szeretném, hogy minden kalóriát okosan töltsek ki.

A héten megint volt karácsony előtti sütivásár, a múlt héten még simán ellenálltam, most viszont nem. Azért nem ipari mennyiséget fogyasztottam. A diákok hozták a sütiket, néhányban irgalmatlan mennyiségű vaj és cukor volt, pusztán az állagáról is látszott, hogy nem éppen diétásak a hozzávalók - szóval átlagban így sütnek mások otthon, ez most megdöbbentett, pedig valamikor magam is rajongtam ezekért az édességekért.

A hét egyik újdonsága a házi készítésű csirkemellsonka volt, egyik fórumon valaki említette, erre kiástam a fagyasztóból egy kis húst, nagyon jól sikerült. Készítettem egy tökös-tökmaglisztes muffint is, mivel nem volt olyan recept, amilyenre szükségem volt, alkottam egyet, szándékosan puhábbra csináltam - egyel több tojást tettem bele, mint amennyi elég lett volna, pontosan olyan lett, amilyenre vágytam.

Ezen a héten is négy edzés volt, egyszer Mimivel, kétszer otthon és egyszer a munkahelyemen. Örülök, hogy a szalagavató lement, mert így könnyebben meg tudom oldani a munkahelyi edzést, nem próbálnak a termekben megállás nélkül. A héten először deadlifteztem rúddal, csak a második szett előtt jöttem rá, hogy most először csinálom rúddal, súllyal a gyakorlatot. :) Kedden otthon edzettem, Mimi írt nekem egy nagyon klassz köredzést, amikor először végigolvastam, azt gondoltam, hogy ezt nem biztos, hogy teljesíteni tudom, de sikerült, sőt hihetetlenül élveztem. Szombaton nem voltam túl fényesen, annyira rosszul voltam, hogy a párom a plázában alig tudott összeszedni annyira, hogy hazajussunk bevásárlás után, pedig otthon induláskor még nem éreztem, hogy ennyire odalennék. A nap további része az ágyban telt, pedig ágyban csak akkor maradok meg napközben, ha az tényleg indokolt.

Anyukám vasárnap meglátogatott, így majdnem csak három edzés lett a szombati napom után, de miután kikísértük a vonatra, úgy döntöttem, hogy már jobban vagyok és még jut időm egy kis mozgásra, megismételtem a kördezést - utána párom is teljesített egy kört belőle, azt mondta neki ennyi elég volt. :D Futni ezen a héten sajnos nem jutottam el, pedig kedvem lett volna hozzá.