FitnessBlogger program: Anita - 2. hét

Hétfő van, s amikor a metrón fejben elkezdtem tervezgetni a hetemet, rájöttem, hogy elfelejtettem a beszámolót megírni. :) Ebből is látszik, hogy mennyire gyorsan telik egy-egy hét…

Az étkezésben sikerült a hét elején naplózni most már mennyiségekkel a kaloriabazis.hu-n, elég jó értékeket kaptam. Sajnos a hét vége felé nagyon időhiányban voltam, így maradtak ki étkezések is, így biztosan nem ettem annyit, amennyit kellett volna. Ráadásul hétvégén az arányokat is kicsit sikerült elrontani. De nincs min keseregni, inkább folytatni kell tovább jobban, mint eddig!
Korábban mindig elkövettem azt a hibát, ha vétettem az étkezésben, akkor feladtam, mondván, hogy most már mindegy, majd újból elkezdem A következő héten. Azt tudom javasolni, hogy ti se tegyétek. Ha van egy nap, ami nem jól sikerül, akkor lehet korrigálni másnap, persze törekedve arra, hogy minél kevesebb ilyen nap legyen. Ezt most magamnak is írom!

Az edzésekben minden rendben, Mimi mindig mutat valami újat, soha nem unalmas, és lassan de biztosan haladunk előre szerintem. Sajnos én még mindig jobban szeretem a reggeli, edzőtermi edzéseket :) Ha tehetném, egy héten kb. 4x is edzenék közösen, sőt. Mimi figyel, visszajelzéseket ad, és ez nagyban megkönnyíti a dolgot.


Egy héttel ezelőtt azt terveztem, hogy erre a hétre már lesz új mérlegem, mivel a korábbi elromlott. Aztán úgy döntöttem nem kell. Örökké azon stresszelném magam, hogy nem fogytam eleget. A tükör fontosabb, plusza tudat, hogy tettem magamért, helyesen táplálkozom. Egészséges, erős és formás szeretnék lenni, nem pedig vékony mindenáron. :)