FitnessBlogger program: Anita - 3. hét


Karácsonyi kívánságlista



Nem tudom ti vagytok vele, de én már teljesen karácsonyi lázban égek. Írtam is egy listát a Jézuskának, amin többek között sok fitness-kiegészítő, ruha szerepel. Sajnos lehet hogy a Jézuska is ördögtől valónak találja a tápkieget, de az is felkerült, hátha szerencsém lesz! :D

A múlt héten nagyon jól sikerültek szerintem az edzések, és nagyon örültem, hogy otthon is tudtam rudat súllyal használni. ☺Otthon mikor elkezdtem a bemelegítő guggolást, nem kapcsoltam még zenét, és mivel nem volt edzőtermi alapzaj sem, sajnos hallottam a térdemet. ☹ Nagyon csúnya hangokat ad. Nem fáj – még – de azért aggasztó. Ezt majd megbeszélem Mimivel, de lehet, hogy ideje izületvédő után nézni is. Vagy kérni a Jézuskától ☺


Megállapítottam, hogy nagyon jókat eszem így is, hogy különösen odafigyelek arra, hogy mit teszek a tányérra, hogy mit szóval ez tényleg ne legyen akadály! Már egy csomó ünnepi fogást, sütit kitaláltam, ami belefér az étrendbe. Tegnap vettem a KIKA-ban nagyon klassz kis színes szilikon formákat, amiben majd jól megsütöm a Mimi-féle gesztenyés kosárkákat. Nem tudtam nektek lefényképezni, de nagyon szuperek. Majd a kész sütivel teszek fel képet.

Végül egy heti tipp: ne menjetek éhesen ádventi vásárba! Durva, miket árulnak… Ami még rosszabb: pohár forralt borban kb. 3-4 ek cukor van…


Kellemes ünnepi készülődést nektek is! ☺