FitnessBlogger program: Eszter - 11. hét

Ez a hét is eltelt. Elég hosszúra sikeredett a plusz egy munkanappal. 
Ismét négy edzés volt, ebből egy Mimivel, egy itthon, egy konditeremben és végre megint volt futás.

Ezen a héten sokkal jobban tudtam figyelni az étkezésre, a heti süti vásárra azzal készültem, hogy sütöttem otthon olyat, amit ehetek, így az iskolában nem csábultam el egy darabra sem. Párom munkahelyi partijára esett a halas nap, még sosem ettem királyrákot, király volt. :D Svédasztalos vacsora volt, nagyon különleges és sokféle ételt tálaltak, salátákat, húsokat, köreteket. Azokból szedtem egy keveset, amelyek felkeltették az érdeklődésemet, így megkóstoltam a marinált zöldségeket, sous-vide-olt tarját polentával és egy pici parajos –ricottás gnochit is szedtem. Hagytam helyet a desszertnek is, házi rétes volt és flódni, kb. 25 gr-os darabkákra vágva – nagyon örültem, hogy így tálalták, többet nem tudtam és nem is szerettem volna enni belőle.

Összeségében jó hetet zártam, sokat edzettem és az étkezésre is sokkal jobban sikerült figyelnni.