"Diet" ⁉️ 🐷 blog - week #8🍪🍫


A péntek este történtek miatt úgy gondoltam, nem folytatom a diéta blogot, mert értelmetlen, hiszen semmi hasznosat nem tudok bele írni, mivel nem hogy nem diétáztam, inkább elég kemény tömegnövelést folytattam. 🐖😂 Aztán meggondoltam magam és úgy döntöttem, leírom teljesen őszintén a dolgokat. Szóval ez a bejegyzés arról szól, hogy hogyan térj vissza az eredeti útra, ha letértél róla. 😉 Meg hogy nem gáz, ha letérsz róla és nem szabad miatta utálni magad, néha más a fő prioritás.


Hogy mi történt, azzal már teleraktam az Instagramom meg a Facebookom is, nem nagyon akarok írni már róla. A lényeg, hogy hirtelen, minden előzetes tájékoztatás nélkül egyik pillanatról a másikra bezárták a termet ahol dolgoztam és edzettem. Mindezt péntek éjjel. Ugye aznap csökkentek le a kalóriák az étrendemben és jó éhes is voltam nap közben, mert betartottam. Estére ez elmúlt, de aztán jött a rossz hír. Éjszaka a teremből kimentett cuccaim rendezgettem, fogalmaztam a szöveget, amit másnap a vendégeimnek küldtem, irogattam... Meg zabáltam, mert az jó. 😂 Vannak emberek, akiknek a stressztől elmegy az étvágya, lefogynak, míg van a másik véglet, aki eszik. Én ez utóbbi vagyok. Nem szégyellem, nem titkolom, bűntudatot sem okoz, talán ezért írom és írtam le azokban a napokban is ennyire nyíltan meg meséltem is el kb. mindenkinek. 🤣🐷
Közben az edzések természetesen nem maradtak el (bár eléggé megkavarodott a tervem, köszi, jól jött így verseny előtt 3 héttel 😏), de azért durva kalóriatöbbletet vittem be, mivel a zsírt és a cukrot toltam (mogyivaj és társai, csokik, proteinszeletek is, de “rendes” csokik is, zabszeletek is, gumicukor, magvak). Hétvégén nem is számoltam össze, mit zabálok, mert minek?! Egyéb más dolgaim is voltak, sokkal fontosabbak. Aztán ahogy rendeződni látszott a helyzet meg az alvásom is (mert az is elég össze-visszára sikeredett, bár az még most sem az igazi), még mindig megettem bármit, amit megkívántam, de legalább beírtam MyFitnesspalba, hogy lássam, mit kell majd visszavezetnem normális szintre. (Úgy fele ennyire. 😂)
A hét eleje még durva volt, szerdára már megterveztem előre a menüt, de többet, mint diétában kéne és mellé is ettem, de már kevesebbet, mint kedden. Csütörtökön megint túl sokat ettem, ezt a hetet elengedtem, ez most kellett és kész.

Mérlegre nem álltam egy hétig, feleslegesnek gondoltam ezzel szórakozni. Nyilván híztam, de legalább az izmaimat is nagyobbnak látom, nem csak a súlyemelő öveimet kellett kijjebb kapcsolni. 🤣 Remélem ez, hogy szálkásítás helyett pár nap alatt jól betömegeltem, azért az erőmet is megdobja. 💪🐷😅 Biztosan így kellett ennek történnie. 😜

Péntek ugye a mérlegelés napja nálam. Én úgy 75 kg-ra tippeltem magam, na jó inkább 73. Az eredmény a 2 között volt. Ez most zsír is, víz is, gyomortartalom is, remélem bónuszként egy picike izom is. 😜 Ezek miatt a derekam is jóval vastagabb lett, a kaliperes testzsírmérés viszont nem sokkal rosszabb, mint volt. Látványban sem durva a változás, annyi, hogy a kocka nyomok a hasamon, amiknek múltkor már örültem, most elhalványodtak, meg a hízékony részeim csúnyábbak per pill, de ezt gyors helyrehozom. ☺️

Az Avatar Nutritionnel sok dolgom most nincs, non-compliant lettem (azaz nem tartottam a makrókat, így nem is változnak a régiek) mint 2 hete, amikor épp a saját f*szságaimon stresszeltem. (Ami a mostanihoz képest semmi sem volt...) Szóval a célom visszatérni azokra a makrókra, amiket múlt héten kaptam. Írni fogom őket rendesen a héten, kis kicsúszás nem fog zavarni, attól még a vége lehet jó (ld. táblázat az előző heti bejegyzésben). Most nem ez az elsődleges, de azért szeretnék normális formában lenni, normális testsúlyt a versenyen, mert nem mindegy hány kg-san mozgatok meg x súlyt, ill. karácsony előtt nem akarok behízni, mi lenne utána?! Akkor akartam eredetileg tömegelni...

Mostanra ennyit, jövő héten folyt. köv., remélem akkor valami értelmeset tudok írni, nem azt, hogy az ellenkezőjét csinálom a terveknek. 🤣😂 Amúgy ha vkinek nehezen megy a tömegnövelés, szívesen eszek helyette. 🤣🤣🤣🐽🖐 Mint látható, nekem pillanatok alatt sikerül. 😜