A nagy csokiteszt


A protein Marsot, Snickerst, Bounty-t már kóstoltam régebben, és most, hogy van Milky Way is, gondoltam kipróbálom, milyenek az igaziakkal összevetve. 😁
Az eredetiekre már nem emlékeztem, mert nem ettem ilyeneket jó rég. A Snickers meg a Mars finom, azt tudtam, a Bounty-t sosem szerettem igazán... ilyen kis mini Celebrations mixben a Dove Caramel a kedvencem, na azt most is megenném, akkora pont elég is egy csokiból. 😄 Na meg a Twix. Legyen protein Twix! 😍 Na de a lényeg: megkóstoltam egy-egy kis darabkát mindegyikből protein és eredeti verzióban egymás után (durván émelyítő élmény volt, vagy 1 liter vizet megittam közben 🤣🍶🍶🍶) lefotóztam a csokikat kívül-belül, a tápanyagösszetételt szintén és majd szépen egyesével csinálok róluk összehasonlító postot. 😉
Ami tuti: árban az eredetiek nyernek, összetételben a proteinesek, sőt a csomagolásuk is sokkal menőbb szerintem. Ízben változó, inkább az eredetiek, de nem minden esetben és nem olyan nagy különbséggel. 😋 Nézzük részletesen!


Snickers: mogyorós 🥜-karamellás 🍮, egyszóval finom 😍 csoki, alul nugát réteggel.

✨Az eredetiben egyforma vastag a nugát és a karamell és mindegyik tele van mogyidarabokkal. A protein verzióban egy vastag nugátszerűség van, rajta vékony karamell és a tetején, a csokibevonatba ágyazva vannak a mogyoró szemek. ✨Íz, állag: az eredeti puhább, ragacsosabb és édesebb, de amúgy nagyon finom, 1 fokkal finomabb, mint a proteines. Szerintem. A proteines is nagyon finom, viszont keményebb, mivel a fehérjétől más lesz a csoki állaga. Van különbség, de finomak mindketten.
✨Összetétel:
A proteinszelet durván veri a másikat. Lehet mondani, hogy jaj ebben is van cukor, na de azért 9,5 g a 26-hoz képest nem sok és sokkal több étrendbe beilleszthető, mint a másik.


✨Ár: na ez az, ami kissé luxuscikké teszi a protein verziót. Jó esetben, nagyobb kiszerelésben 700 Ft körül megszerezhető, de sokszor 1000 körül van, míg a másik 100 valamennyi...
📝Összegzés: a proteines sokkal jobb, de egyik sem napi fogyasztásra való. Az igazi azért, mert nem biztos, hogy megéri 30 g szénhidrátot egy picike csokiszeletből bevinni, amitől éhes is maradsz, mikor beviheted mondjuk kb. 20 dkg krumpliból is, ami legalább telít is a másik meg drága, de más proteinszelet sem feltétlen olcsóbb... Kipróbálni mindenképp ajánlom. 😍




Bounty. Tudni kell, hogy az igazit sosem szerettem, régen sem, és most, hogy évek múlva újra megkóstoltam, még mindig nem. 🤣 Szeretem a kókuszt, csak nem ilyen töményen.

✨Az eredetiben 2 pici 28 g-os csoki van (lehet van más kiszerelés is, nem értek hozzá. 😝) A proteines 1 db nagyobb és tök máshogy néz ki.
✨ Az igaziban tömény cukros kókuszos cucc van, nekem túl édes, míg a proteinesben nekem nem tűnnek fel kókuszreszelèk darabkák és tipikus fehérjeszelet állaga van, de hát milyen is lenne? Nekem jobban ízlik, mint az igazi.
✨Összetétel:

✨Ár: A proteines többszöröse az eredetinek. Ugyan úgy, mint a többinél.
📝Összegzés: nem rossz, de tök más, mint az igaz Bounty. Egy próbát megér, de nekem kókuszos proteinszeletből a Biotech Go Protein 100x veri ezt. Igaz az cukrosabb, nagyobb, fehércsokis 😍, és amúgy kb. ½ ennyibe kerül.


Mars: karamellás 🍮, nugátos csoki.

✨Az eredetiben vastagabb és ragacsosabb a karamell réteg, meg a csokibevonat is, de azért nagyon hasonlít a kettő.


✨Íz, állag: az eredeti puhább, ragacsosabb és brutálisan émelyítő. Finom, de már túlzás. 😜 A proteines keményebb és nem ragad össze tőle a szád, és finom.
✨Összetétel:
Látható, hogy a proteines fele annyira zsíros, ⅓ annyira cukros és majdnem 10x annyi fehérjét tartalmaz, mint az igazi. De hát ez a dolga. 🤣
✨Ár: A proteines többszöröse az eredetinek. Ugyan úgy, mint a többinél.
📝Összegzés: finom a protein Mars, érdemes kipróbálni, könnyebben beilleszthető az étrendbe, mint a “sima” Mars. 😉 Persze csak úgy nassolásként luxus ez is.



Milky Way:
✨Az eredeti pici (lehet van nagyobb is, nem tudom, ilyet találtam), a proteines több, mint 2x akkora, amúgy hasonlóan néznek ki belülről.
✨ Az igazi puhább és édesebb, míg a proteines kicsit “rágósabb”, de kifejezetten hasonlítanak egymásra.
✨Összetétel: 
✨Ár: A proteines többszöröse az eredetinek...
📝Összegzés: ízlik a proteines is meg az igazi is, szerintem eléggé hasonlítanak. Természetesen a fehérjésnek sokkal jobb az összetétele, azonban az eredeti olyan pici (21,5 g), hogy az egész csoki nincs 100 kcal (meg is ettem az egészet a tesztelés során 😂🤣), szóval ha nassolás a cél és nem a fehérjebevitel, akkor sokkal inkább megéri egy “rendes” Milky Way-t enni. Aki meg olyan proteinszelet-fan, mint én, az mindenképp próbálja ki a Milky Way proteint is. 😉👌



.    .    .    .    .    .    .    .    .    .

Ha bármi kérdésed vagy hozzáfűzni valód van a témához, vagy segítségre van szükséged edzés/étrend terén várlak a Facebook csoportomban. :)