Csokis muffin ír krémlikőrös fehérjével


Ír krémlikőr ízű, csokis muffinok zabpehelylisztből, fehérjeporral. Nagyon egyszerű az elkészítése, finom, tápláló és akár karácsonyi díszítést is kaphatnak.


HOZZÁVALÓK

(12 db kisebb muffinformához)

  • 100 g zabpehelyliszt
  • 70 g margarin (én joghurtosat használtam, lehet light is)
  • 30 g ír krémlikőr ízű Slim Secret Protein
  • 30 g zsírszegény kakaópor
  • 1 tojás
  • édesítő ízlés szerint
  • 1/2 csomag sütőpor


A tetejére:

  • 100 g zsírszegény friss krémsajt (vagy sovány krémtúró)
  • 20 g ír krémlikőr ízű Slim Secret Protein


ELKÉSZÍTÉS

A margarint keverd ki a tojással, majd add hozzá a zebpehelylisztet, a fehérjeport, a kakaóport, a sütőport és ízlés szerint édesítőt, valamint annyi vizet (nekem kb. 1 dl kellett), hogy krémes, muffintészta állagú masszát kapj.
Adagold a tésztát szilikon muffinformákba, majd 160 °C-os sütőben alul-felül sütésen süsd készre. 20-30 perc alatt készül el, ellenőrizni kell, mert minden sütő más...

A kész muffinok tetejére egy fehérjés sajtkrémes máz kerül, ehhez keverd ki a krémsajtot a proteinporral és ha kell, egy piciket vízzel. Itt óvatosan add hozzá a folyadékot, mert nem szabad, hogy folyós legyen.
Egy-egy teáskanállal kenj belőle a muffinok tetejére. Én kis karácsonyi ostya figurákat is tettem rájuk.

Tápanyagtartalom 1 db muffinban:
87 kcal, 6 g fehérje, 6 g szénhidrát, 4 g zsír


A receptet a Peak oldalára készítettem.