Guggolás TRX-szel és Sparrowbaggel - és picit a mai edzésről

Megérkezett legújabb videóm, az első rész azok közül, amelyeket Hugi vett fel otthon a kertben. :D Ez most egy rövidebb anyag, két gyakorlatot mutatok be, az egyik egy guggolás, ahol együtt használom a picike Sparrowbagem és Öcsi TRX-ét, a második pedig az egykezes thruster Sparrowbaggel. Ezekkel és hasonló gyakorlatokkal gyakran találkozhattok kb. kéthetente a hétvégi blogbejegyzéseimben, amikor hazautazok és otthon a kertben lenyomok valami jó kis edzést és ide fel is töltöm a leírását.


Egy kicsit a mai edzésről is, mert illik a guggolós témához és mert nagyon jó edzés volt: lábaztam, lábtolás volt, guggolás, másik lábtoló gép szélesen combközelítőkre, bolgár guggolás non-stop halál :D, lábnyújtás, aztán vádliztam lábtolón, majd egy kis has. Lábtolásban, guggolásban rekord súlyok, meg mindenben növeltem a terhelést, nagyon meghaltam és nagyon király volt! :D Ja és hajlítókra azért nem végeztem külön gyakorlatokat, mert azok majd pénteken kapják meg a magukét. :D