Intervallum edzés Sparrowbaggel, súlyzókkal, ugrálókötéllel

És macskákkal. :D Na jó, a cicák nem edzettek, őt is nehéz volt a Sparrowbagen lefotózni, de néha a ledobott ugrálókötélhez odamentek játszani. :D
Bemelegítésként ugráltam 100-at ugrálókötéllel, meg a dupla tekerést akartam gyakorolni, de mindig valami probléma volt vele (lejt picit a járda, beakad a fűbe, a hajamba, kibomlik a cipőm, béna vagyok) így abbahagytam, mielőtt felidegeltem volna magam és elkezdtem az edzés fő részét. Kitaláltam 5 gyakorlatot, ezeket csináltam a kicsi Sparrowbaggel, 6 kilós súlyzókkal és ugrálókötéllel. Kardió edzés volt a cél, nem az izmaim kikészítése, az megvolt hétköznap, úgyhogy dinamikus és teljes testes gyakorlatokat választottam, bár a man maker az jól kikészített, de annyira régen csináltam, kb. fél éve, hogy muszáj volt újra. :D

Az első körben 2 percig végeztem egy gyakorlatot, utána 1 perc pihenő jött volna, de 1:10 lett, mert szarul állítottam be a tabata timert. Utána 1,5 perc gyakorlat 45 mp pihenő, aztán 1 perc fél perc, majd fél perc 15 mp. Ezek után még "erőemelőset" játszottam, tehát a kemény 7-8 kg-t nyomó Sparrowbaggel csináltam 2-2 perc elemelést (1-1 perc jobb és bal kézzel), guggolást (1 percig jobb vállon, 1 percig bal vállon a bag) és fekvenyomást szintén 1 perc egyik kéz, 1 perc másik kéz.
Mindezek után meg vádliztam egy kicsit.

Első kör: 2 perc munka, 1,5 perc pihenő
  • dinamikus kiemelés Sparrowbaggel [63 db]
  • man maker (fekvőtámasz 3x volt benne) [6,5 db]
  • kitörés előre mellről nyomással Sparrowbaggel [42 db]
  • ugrálókötél [307 db]
  • egy kezes swing kézisúlyzóval, átadással [79 db]

Mindig az motivált, hogy jobb legyek, mint az előző körben, tehát aránylag, az időhöz képest több legyen az ismétlés.

Második kör: 1,5 perc munka 45 mp pihenő
  • dinamikus kiemelés [53 db]
  • man maker (innentől csak 2 fekvőtámaszt tettem bele) [5,5 db]
  • kitörés nyomással [33 db]
  • ugrálókötél [229 db]
  • swing [61 db]
Harmadik kör: 1 perc munka, 30 mp pihenő
  • dinamikus kiemelés [35 db]
  • man maker [4 db]
  • kitörés nyomással [24 db]
  • ugrálókötél [148 db]
  • swing [41 db]
Negyedik kör: 30 mp munka 15 mp pihenő
  • dinamikus kiemelés [19 db]
  • man maker [2,5 db]
  • kitörés nyomással [16 db]
  • ugrálókötél [72 db]
  • swing [20 db]
És az "erőemelős" játék :D 2 perc munka 30 mp pihenő
  • elemelés: jobb 48, bal 40
  • guggolás: jobb 30, bal 22
  • fekvenyomás: jobb 39, bal 37
Vádli:
  • 100 ugrálókötél
  • 2x20-20 egylábas ugrálókötél
  • Sparrowbaggel a nyakban egylábas vádli 50-50, majd 30-30, végül a zsák a kezemben a dolgozó láb oldalán 20-20
Nyújtás.