Rumosdinnye fagyi

Sosem szerettem a sárgadinnyét, csak a mű dinnyeízt (tehát sárgadinnye fagyi, dinnyés fehérjeturmix), ma viszont láttam ilyen félbevágott dinnyéket a boltban, megtetszettek, olcsók is voltak, így vettem egyet. :) A gyümölcshúst kikapartam és többféle kajába osztottam el (ha jó lett, akkor recept is jön), az egyik ez a fagyi, amit a dinnye héjába kanalaztam. Most ettem meg. :D

HOZZÁVALÓK

  • krémes sovány túró (nálam 150 g)
  • a dinnye belseje összedarabolva (nekem ide 70 g-nyi jutott)
  • édesítők (nálam stevia és eritrit)
  • ízesítésnek fahéj, kakaópor
  • 10 g fehérjepor (nekem ez narancsos, illik bele, de létezik dinnyés és rumosdinnyés is)
  • rum aroma
  • dísznek: ropogós zabkorpa

ELKÉSZÍTÉS

Mindent összekeverünk, belekanalazzuk a dinnye héjába és betesszük a fagyasztóba. Néhány óra múlva már félig fagyos, de még krémes lesz, na akkor jó. :D Dísznek mehet rá a ropogós zabkorpa.

TÁPÉRTÉK: kb. 175 kcal / 26 g fehérje / 15 g szénhidrát / 1 g zsír